اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خوزستان خبر داد

برپایی غرفه شبهات افراطیون و وهابیون در نمایشگاه کتاب خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برپایی غرفه شبهات افراطیون و وهابیون در نمایشگاه بزرگ کتاب استان خبر داد.

برپایی غرفه شبهات افراطیون و وهابیون در نمایشگاه کتاب خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس در اهواز، سید لطف‌الله سپهر در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان که پیش از ظهر امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در این نمایشگاه کتاب‌های مختلفی در حوزه‌های دینی، اعتقادی، کمک دانشگاهی، پیش دانشگاهی و دفاع مقدس به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال غرفه‌ای را تحت عنوان پاسخگویی به شبهات افراطیون و وهابیون راه‌اندازی کردیم و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این غرفه از شبهات روز این فرقه‌ها آگاه شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در این نمایشگاه، 500 جلد کتاب در 290 غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین عنوان کرد: از نکات بسیار پررنگ در این نمایشگاه وجود آثار مولفان بومی است و قطعا از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

سپهر با بیان اینکه سالانه در استان بیش از 140 مورد نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود افزود: با این وجود بیش از یک هزار و 400 روز در استان، نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود که از تخفیف 30 تا 40 درصدی برخوردار هستند.

وی به برپایی نمایشگاه کتاب قرآن در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه کتاب علوم قرآنی جزو مطالبات وزارت بوده که در ماه رمضان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: مردم خوزستان از دیرینه بسیار بالایی در مسائل دینی و فرهنگی برخوردار هستند و مطالبه آن‌ها از دولت رسیدگی به مسائل فرهنگی استان بوده تا از این طریق خسارات ناشی از جنگ در استان جبران شود.

وی در پایان به سانحه تصادف اتوبوس حامل ناشران که در مسیر تبریز به اهواز اتفاق افتاد اشاره کرد و افزود: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 20 نفر مجروح شدند که همه این افراد برای ارائه محصولات خود در نمایشگاه اهواز به این شهر سفر می‌کردند.

انتهای پیام/72015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول