اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

اقدامات شهرداری زنجان برای پایان پروژه‌های نیمه تمام قابل تقدیر است

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اقدامات شهرداری زنجان در پروژه‌های شهری گفت: اقدامات شهرداری زنجان برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام قابل تقدیر است.

اقدامات شهرداری زنجان برای پایان پروژه‌های نیمه تمام قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای شهر زنجان با اشاره به اقدامات شهرداری زنجان برای به سرانجام رساندن پروژه پل سیدالشهدای زنجان اظهار داشت: اقدامات شهرداری در این حوزه قابل توجه بوده و شایسته تقدیر است.

وی فضای سبز را از دیگر اقدامات قابل توجه شهری زنجان دانست و اضافه کرد: در حوزه پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان اقدامات قابل توجهی انجام شده که موجب توسعه این سرانه فضای سبز در سطح شهر زنجان شده است.

این عضو شورای شهر زنجان با اشاره به ساماندهی مزارهای موجود در زنجان، ضمن تقدیر از این اقدامات شهرداری خواستار ادامه روند ساماندهی مزارهای زنجان شد.

اصفهانیان بر لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرداری زنجان تصریح کرد: می‌توان با تسهیل امور به پایان این پروِژه‌ها کمک کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن برخی مسائل غیر مرتبط در جلسات علنی شورا تاکید کرد: نیازی نیست همه مسائل در جلسات علنی مطرح شود چراکه حل این مسائل راهکارهای خود را دارد.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به مطالب مطرح شده در مورد بازدیدهای رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد: رئیس شورا در برنامه‌های بازدید خود آزاد است و سایر اعضا هم می‌توانند در این بازدیدها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول