اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

مراجعات مکرر مردم به شورا مانع عمل به وظایف ذاتی می‌شود

رئیس شورای شهر زنجان دلیل دور شدن شورا در عمل به وظایف ذاتی خود را مراجعات مکرر مردم به شورا دانست و گفت: مردم به دلیل کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند.

مراجعات مکرر مردم به شورا مانع عمل به وظایف ذاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیایی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای شهر زنجان با اشاره به جلسات برگزار شده طی مدت زمان آغاز مسئولیت شورای چهارم اظهار داشت: بر اساس مصوبات جلسات برگزار شده این جلسات دو هفته یکبار برگزار شود.

وی با اشاره به حجم کار فراوان موجود در شورا افزود: به دلیل حجم کاری بالا فعلاً جلسات علنی و کمیسیون‌ها به صورت هفته‌ای برگزار می‌شود.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به انتخاب شهردار جدید زنجان در جلسه دوم شورای شهر زنجان اضافه کرد: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده تا 10 روز آینده تکلیف شهرداری محسن امین مشخص می‌شود.

این عضو شورای چهارم زنجان اضافه کرد: اعضای کمیسیون‌های مختلف مشخص و روسای آن هم تعیین شده‌اند که جلسات آنها طبق روال برگزار می‌شود.

ضیایی با اشاره به مشکلات موجود در انجام وظایف شورا تصریح کرد: مشکلات موجود مانع عمل به وظایف ذاتی شوراها می‌شود.

وی دلیل دور شدن شورا در عمل به وظایف ذاتی خود را مراجعات مکرر مردم به شورا دانست و اضافه کرد: مردم به دلیل کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند.

رئیس شورای شهر زنجان به محدودیت‌های شورا اشاره و عنوان کرد: اغلب مراجعات مردم به شورا به خاطر مشکلات اشتغال است.

این عضو شورا نیازهای مالی را دیگر دلیل مراجعات مردمی به شورای شهر زنجان اعلام کرد و گفت: با این حجم مراجعات شورا توان پرداختن به وظایف ذاتی خود را ندارد.

ضیایی در بخش دیگری از جلسه از بررسی مشکلات منطقه سایان زنجان در جلسه‌ای با حضور نمایندگان آنها متذکر شد: قرار شده با حضور نمایندگان سایان و کوی وحدت این مشکل بررسی و در صورت معرفی ساخت و سازهای غیرمجاز مشکل گاز این مناطق حل شود.

وی تعداد خانوارهای منطقه سایان زنجان را 300 و تعداد خانوارهای کوی وحدت را 15 خانوار اعلام کرد و اذعان داشت: هنوز کسی برای گفت‌وگو در این مورد مراجعه نکرده است.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول