اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای هیئت‌های مذهبی در زنجان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای هیئت‌های مذهبی استان زنجان خبر داد.

برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای هیئت‌های مذهبی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی اظهار داشت: چهارمین دوره انتخابات اعضای شورای هیئت‌های مذهبی استان زنجان در آبان ماه در کمال دقت و سلامت برگزار می‌شود.

وی گفت: تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات فراهم شده و تلاش می‌شود تا با همکاری برخی از نهادها و دستگاه‌ها این انتخابات به بهترین شکل برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی بازوان توانمند سازمان تبلیغات اسلامی در پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی جامعه هستند، یادآور شد: امروز هیئت‌های مذهبی جایگاه اصلی خود را در کشور و در بین مردم باز کرده و این هیئت‌های مذهبی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بر عهده دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: هیئت‌های مذهبی نقش محوری در جذب جوانان و نوجوانان به برنامه‌های فرهنگی دارند و شایسته است برنامه‌های آموزشی خوبی برای مسئولان این هیئت‌های برگزار شود تا آسیب‌های موجود در برخی از هیئت‌های از بین برود.

خدایی با اشاره به اینکه دسته‌های عزاداری مردم زنجان در کشور از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هستند، تصریح کرد: دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان در کل دنیا زبانزد خاص و عالم است و تلاش می‌شود به بهترین شکل ممکن هیئت‌های مذهبی ساماندهی شوند.

وی یادآور شد: امروز ما در جنگ فرهنگی قرار داریم و بی شک نقش هیئت‌های مذهبی در این میان انکار ناپذیر است و این هیئت‌های در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده است، گفت: این انتخابات همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز در محل ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه به سالروز شهادت امام جواد(ع) اشاره کرد و ابراز داشت: امام جواد (ع) و امیرالمومنین علی (ع) از جایگاه بسیار رفیعی برخوردارند و امام جواد (ع) در زمان خود به بسیاری از شبهات وارده به بهترین شکل پاسخ داده‌اند.

گفتنی است، در این جلسه هر کدام از مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های زنجان گزارشی از برنامه‌های خود در زمینه نحوه برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی را بیان کردند.

انتهای پیام/2308/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول