اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون طرح و برنامه ی شورای اسلامی شهر زاهدان:

مبنای سیاست شورا تمرکززدایی و دوری از تمرکزگرایی در همه ابعاد است

نایب رئیس کمیسیون طرح و برنامه ی شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: وظیفه اصلی شورا نظارت فراگیر و تمرکز زدایی و دوری از تمرکز گرایی در همه ابعاد است.

مبنای سیاست شورا تمرکززدایی و دوری از تمرکزگرایی در همه ابعاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، عبدالله شاهوزایی اظهار داشت: شوراها در چارچوب وظایف تعریف شده  خود در ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگ و با نظارت دقیق خود سعی دارد در رسیدن به اهداف خود گام‌های موثری بردارد.

وی ضمن بیان نقش شورا در توسعه ی فیزیکی و سلامت جامعه افزود: شورا با دادن اطلاعات صحیح به نهادها و ارگان‌ها می‌تواند کیفیت عمومی کار را در محلات و در شهر بالا ببرد و با کمک گرفتن از معتمدین محلات می تواند در این مسیر پیشرفت‌های خوبی را حاصل کند.

وی تصریح کرد: نقش و وظیفه شورا تنها نظارت بر عملکرد شهرداری و انتخاب شهردار نیست بلکه نظارت بر عملکرد مجریان دستگاه های مختلف و ارگانهای ذیربط در ابعاد مختلف نیز جزء وظایف شوراهاست.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با اشاره به سیاست تمرکز زدایی و دوری از تمرکز گرایی بیان داشت: یکی از مسائلی که باید به آن توجه کرد موضوع تمرکز بسیاری از خدمات و امکانات از جمله قرار گرفتن مراکز دانشگاهی در محدوده خاصی از شهر است که این موضوع علاوه بر ایجاد شکاف و اختلاف بسیار زیاد در ابعاد فرهنگی و آموزشی، باعث بروز مشکلات زیادی برای شهروندان نیز شده لذا باید به سمتی پیش رویم که شهروندان در نقاط مختلف شهر بتوانند از تمامی امکانات بصورت مساوی استفاده کنند. 

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورا با تاکید بر امر مهم ورزش و توسعه  آن در جامعه گفت: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار ما قرار دارد بحث تجلیل از قهرمانان بومی است همچنین با توجه به موفقیت‌های کسب شده توسط باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری و حضور در لیگ‌ها ومسابقات کشوری، موضوع استعداد یابی و پرورش ورزشکاران بومی در سطوح مختلف به منظور استفاده ازآنان در رشته‌های گوناگون و کاستن از بکارگیری ورزشکاران غیر بومی در دستور کار قرار گرفته که انشاءالله با برنامه ریزی‌های انجام شده و از طریق همکاری ادارات و دستگاه‌های ذیربط در این مسیر گام برخواهیم داشت.

انتهای پیام/75005/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول