اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دیّر:

هدف اصلی در شورا و شهرداری ایجاد وحدت و تعامل باشد

رئیس شورای شهر دیر گفت: هدف اصلی در شورای اسلامی شهر و شهرداری دیر ایجاد وحدت و تعامل در راه خدمت بیشتر به مردم باید باشد.

هدف اصلی در شورا و شهرداری ایجاد وحدت و تعامل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، عباس پولادی ظهر امروز در جلسه شورای شهر دیر گفت: هدف اصلی در شورای اسلامی شهر و شهرداری دیر ایجاد وحدت و تعامل درراه خدمت بیشتر به مردم باید باشد و از این رو باید ضمن ارج نهادن به تلاش‌های گذشته با قوت و قدرت بیشتر بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم و با رسیدگی به نارسایی‌های موجود موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: برای ارتقا جایگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر باید همه در کنار هم فعالیت کنیم و دراین مدت کوتاه باید درفضای سبز، عمرانی، خدمات شهری  فعالیت‌های قابل توجهی انجام شود.

رئیس شورای شهر دیر در ادامه خاطرنشان کرد: مردم در صحنه انتخابات به تکلیف خود عمل کردند و حال ما باید در راستای خدمتگزاری به مردم قدم بردارم و این اعتماد شایسته و آگاهانه مردم را به بهترین نحو ممکن پاسخ دهیم.

در ادامه جلسه اعضای شورا به بیان دیدگاهها، پیشنهادات خود در رابطه با شهر و شهرداری پرداختند و حسین دهجان را به عنوان نماینده خود در شورای شهرستان دیّر انتخاب کردند.

انتهای پیام/6605/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول