اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

تعامل با مسئولان باید در دستور کار شوراهای اسلامی قرار گیرد

فرماندار بستک گفت: تعامل با مسئولان باید در دستور کار شوراهای اسلامی شهرستان قرار گیرد.

تعامل با مسئولان باید در دستور کار شوراهای اسلامی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در جمع شوراهای اسلامی بخش کوخرد ـ هرنگ شوراهای اسلامی شهر و روستا را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه مشارکت اجتماعی مردم دانست و اظهار داشت: شوراها از ابزارهای کارآمد نظام، برای حضور مؤثر و مشارکت گسترده آحاد جامعه در سرنوشت خود و بستر مناسبی برای تحقق حاکمیت مردم و تجلی اراده عمومی است.

وی ادامه داد: تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام بسیار مؤثر در فرآیند مشارکت مردم در توسعه نواحی روستایی و شهری محسوب شده و پیشرفت‌های شهرستان بستک در سایه تعامل کامل بین شوراها و مسئولان اجرایی است.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها گفت: شورا یک فرآیند مدیریتی مهم در بدنه سیاسی اجتماعی کشور برای تسریع در رشد و توسعه هر منطقه است و وجود الزامات اخلاقی در خصوص چگونگی مواجه با مسائل مردم یک اصل مهم تلقی می‌شود.

مشتاق‌زاده شکل گیری شوراهای اسلامی روستاها، بخش، شهر، شهرستان، استان و شورای عالی استان‌ها را نمونه بارز مشارکت لایه‌های مختلف مردم در توسعه، عمران و آبادانی کشور دانست که به بررسی جزئی‌ترین مسائل مردم نیز می‌پردازند.

وی تصمیم گیری، تصمیم سازی و کمک به اجرای برنامه‌های شهری را یکی از اساسی‌ترین وظایف شوراهای اسلامی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان بستک بر توجه به مسائل فرهنگی، ارزش‌های دینی و اهتمام برای خدمت به مردم تأکید و خاطرنشان کرد: شوراهای شهر و شهرداری‌ها با تعامل مناسب و دوستانه، انسجام و هماهنگی با یکدیگر و با مجموعه دستگاه‌های دولتی در راستای حل مشکلات شهرستان گام بردارند.

مشتاق زاده در پایان سخنان خود از شوراهای روستاها خواست در انتخاب دهیاران شایسته و لایق، نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

انتهای پیام/88006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول