اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فنی آبفای استان زنجان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی مطالعات طرح آبرسانی به شهر هیدج

مدیر دفتر فنی آبفای گفت: مطالعات طرح آبرسانی شهر هیدج از توابع استان زنجان توسط مهندسین مشاور پارس پیاب با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال انجام است.

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی مطالعات طرح آبرسانی به شهر هیدج

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان، روشن دوست محمدی اظهار داشت: مطالعات مرحله نخست در کمیته فنی شرکت آب و فاضلاب شهری تصویب شده و مرحله دوم نیز در دست مطالعه است.

وی به هدف اجرای این طرح اشاره کرد و افزود :هدف از اجرای این طرح در شهر هیدج یکسان‎سازی و تعدیل فشار و رفع مشکل افت فشار آب در این شهر برای 22 هزار نفر جمعیت آن شهر است.

این مقام مسئول همچنین از اجرای شبکه خطوط توزیع آب هم خبر داد و گفت: اجرای شبکه خطوط توزیع آب به طول 17 کیلومتر با اعتبار 6 هزار و 923 میلیون ریال اجرا می‌شود.

مدیر دفتر فنی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به هزینه احداث مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ اشاره کرد و ادامه داد: برای احداث این مخزن و ایستگاه‌های پمپاژ در شهر هیدج بیش از 17 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی گفت: برای اجرای این طرح نیاز به احداث 4 هزار و 500 متر مکعب مخزن زمینی و 450 متر مکعب مخزن هوایی علاوه بر مخزن موجود در این شهر نیاز است.

انتهای پیام/2308/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول