اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای خوزستان:

اولویت آبفای خوزستان ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی فعالیت‌های کارگاهی است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مهمترین اولویت آبفای خوزستان در حال حاضر، ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی فعالیت‌های کارگاهی است.

اولویت آبفای خوزستان ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی فعالیت‌های کارگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به نقل از روابط عمومی آبفای استان خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد با اشاره به اینکه بر اساس برآوردها اجرای عملیات شبکه فاضلاب در مناطق بسیاری از شهرستان‌ها در سال جاری به پایان می‌رسند، اولویت کاری در شهرستان‌ها را با مناطق حفاری شده دانست.

وی با تاکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم در اولویت اول است تصریح کرد: باید به نحوی فعالیت کرد که مردم با مشکل مواجه نشوند و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه مجری و پیمانکاران باید از همه توان خود در اجرای بهتر و سریع‌تر پروژه استفاده کنند، عنوان کرد: مجری و پیمانکاران باید از همه توان خود برای رضایتمندی مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اولویت‌های موجود در شرکت آب و فاضلاب خوزستان یادآور شد: برای شرکت آب و فاضلاب خوزستان مهم‌ترین اولویت با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس و آغاز بارندگی‌ها، ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی فعالیت‌های کارگاهی است و در این‌باره تصمیمات لازم اتخاذ و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول