اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران:

12 میلیارد تومان از دیون پیمانکاران آبفار مازندران پرداخت شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: پس از ماه‌ها تلاش، 12 میلیارد تومان از دیون پیمانکاران شرکت آبفار مازندران پرداخت شد.

12 میلیارد تومان از دیون پیمانکاران آبفار مازندران پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، محمدحسین برزگر با قدردانی از تلاش پیمانکاران پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی استان گفت: با وجود کمبود منابع اعتباری با سرمایه‌های شخصی و تلاش پیمانکاران، بسیاری از پروژه‌ها را تاکنون پیش بردیم.

وی اظهار داشت: با تلاش و رایزنی‌های فراوان توانستیم 12 میلیارد تومان از دیون پیمانکاران این شرکت تا پایان سال 91 را پرداخت کنیم که این مهم انگیزه‌ای برای آنان در اجرای پروژه‌های بعدی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران افزود: سال گذشته فقط 34 درصد از کل اعتبارات مصوب طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شرکت تخصیص و جذب شده است پس کمبود اعتبارات باعث شد بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام باشند که البته امیدواریم در سال مالی 92 با تخصیص اعتبارات به موقع بتوانیم بر اساس برنامه پنجم توسعه، پروژه‌های نیمه‌کاره را به پایان برسانیم و شاخص بهره‌مندی آب روستایی را ارتقا دهیم.

برزگر در پایان از همکاری وزیران نیرو و اقتصاد دولت دهم و همکاران سازمان خصوصی‌سازی و دیگر همکارانی که در به ثمر نشستن این تلاش‌ها و پرداخت دیون پیمانکاران تلاش کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول