اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست سال‌ جاری محقق شد

پایان عملیات 75 کیلومتر لوله‌گذاری توسط آبفا در بندرعباس

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: این شرکت موفق شده طی شش ماه گذشته عملیات 75 کیلومتر لوله‌گذاری در سطح شهر بندرعباس را به پایان برساند.

پایان عملیات 75 کیلومتر لوله‌گذاری توسط آبفا در بندرعباس

حسین خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این استان اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون این شرکت با تمام محدویت‌های موجود در سطح شهر بندرعباس، موفق به لوله گذاری به طول 75 کیلومتر شده است.

وی تاکید کرد: برنامه زمانبندی شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان به نحوی است که با توجه به فصل بازگشایی مدارس، این شرکت در نیمه دوم سال در مراکز شهرهای استان و مناطق پرتردد هیچ حفاری را برای لوله‌گذاری نداشته باشد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: از مقامات مربوطه درخواست کرده‌ایم با توجه به فصل بازگشایی مدارس و آغا مسافرت‌های پاییزه و زمستانه به هرمزگان، به این شرکت اجازه دهند عملیات لوله‌گذاری و حفاری‌های لازم در برخی از نقاط  که در حاشیه شهرها قرار دارد، ادامه دهد.

این مسئول اذعان داشت: به عنوان نمونه در حال حاضر نقاطی همانند انتهای بلوار سمیه که محل اتصال شبکه شهرک پیامبر اعظم (ص)‌ به شبکه اصلی شهر است و همچنین بلوار غرب 10 هکتاری این شهرک نیاز به ادامه عملیات مربوطه است.

انتهای پیام/88001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول