اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی برخی شکایات واصله در زمینه کیفیت آب شرب در قزوین

بازرس کل قزوین از آزمایشگاه شرکت آبفا بازدید کرد

بازرس کل استان قزوین از دفتر کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت آبفای این استان بازدید کرد.

بازرس کل قزوین از آزمایشگاه شرکت آبفا بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، در این بازدید که به همراه بازرس کل استان قزوین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز حضور داشت از قسمت‌های مختلف آزمایشگاه شامل کنترل دفاتر و نتایج آزمایشگاه، بررسی فضای کاری پرسنل، گواهینامه‌های کالیبراسیون تجهیزات، گواهینامه معتمد و سایر بخش‌ها بازدید شد.

در جریان این بازدید، غلامرضا رضایی‌فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گزارشی از فعالیت‌های این آزمایشگاه و همچنین تأسیسات آب و فاضلاب استان ارائه کرد.

محمدحسین یزدان‌پناه در ادامه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در جلسه‌ای با تأکید بر اهمیت امر نظارت و اجرای صحیح قوانین و مقررات اظهار کرد: هر اندازه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم فعال‌تر باشند موجبات آرامش در جامعه، توسعه و آبادانی شهر و بالندگی و کارآمدی هرچه بیشتر دستگاه‌ها فراهم می‌‌شود.

وی همچنین با اشاره به ارزش آب و جایگاه آن در زندگی به عنوان یک عامل حیاتی خاطرنشان کرد: تلاش در راستای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی و جلب رضایتمندی مردم از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های متولی امر است.

در پایان این بازدید بازرس کل استان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه کنترل و ارتقای سطح کیفی آب از مدیرعامل سازمان متبوع خواستند تا در امر اطلاع‌رسانی به مردم استان، رفع ابهامات موجود و اطمینان‌بخشی به جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است این بازدید در پی برخی شکایات واصله در زمینه کیفیت آب شرب در قزوین و به منظور بررسی اقدامات شرکت آبفا در این زمینه صورت گرفت.

انتهای پیام/77002/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول