اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان:

آبفا در تولید آب شرب جزو شرکت‌های برتر کشور است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: آبفای استان در زمینه تولید آب شرب با کیفیت جزو شرکت‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

آبفا در تولید آب شرب جزو شرکت‌های برتر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا تخت‌شاهی ظهر امروز در همایش مدیران آبفای استان در سنندج اظهار کرد: آب و فاضلاب شهری استان کردستان در زمینه تولید آب شرب با کیفیت جزو شرکت‌های برتر کشور است و در این راستا هم‌اکنون فعالیت‌های نظارتی شبکه بهداشت و درمان استان در حال انجام است.

وی افزود: علاوه بر این 15 آزمایشگاه تخصصی شرکت آبفای کردستان به صورت شبانه‌روز وظیفه کنترل کیفیت آب شرب شهرهای استان را عهده‌دار بوده و آزمایش‌های بیولوژی، باکتریولوژی، فیزیک و شیمی در این آزمایشگاه‌ها به مرحله اجرا در آمده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای نخستین‌بار پایش آب در زمینه ناخالصی‌های فلزات سنگین و سموم آلی نیز در این آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای کردستان همچنین در این همایش با اشاره به اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در استان گفت: در راستای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار شاهد جهش خاصی در اجرای این پروژه‌ها بودیم، به‌طوریکه پروژه آبرسانی شهر سنندج و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مریوان از جمله این پروژه‌ها بودند که با جهش خاصی به مرحله بهره‌برداری رسید.

تخت‌شاهی بر اجرای به موقع طرح و پروژه‌های عمرانی و نظارت و کنترل دقیق در مرحله به مرحله اجرای آنها تاکید کرد و خواستار رعایت حفاظت و ایمنی در کارگاه‌های فعال پیمانکاران و حفاظت از اشخاص ثالث و تاسیسات زیربنایی و ابلاغ این مسئولیت به پیمانکاران شد و مدیران امور را بر اجرای این امر مهم ملزم دانست.

در پایان مراسم از عابدین کریمی مدیر امور آب و فاضلاب شهر سنندج به‌خاطر تلاش‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه در راستای رفع کم‌آبی تابستان سال 92 شهر سنندج با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/79007/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول