اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بابل:

بیش از 1400 دانش‌آموز بابلی زیرپوشش کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی بابل گفت: بیش از 1400 دانش‌آموز بابلی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

بیش از 1400 دانش‌آموز بابلی زیرپوشش کمیته امداد هستند

سیدحسین سلیمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در جشن عاطفه‌ها 38 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیرین در سطح شهر مستقر شدند.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد و همچنین دانش‌آموزان نیازمندی که زیر پوشش کمیته امداد نبوده ولی به این کمک‌ها نیازمند هستند توسط مدیران مدارس در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 50 میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شد، خاطرنشان کرد: امسال حضور مردم در جشن عاطفه ها بسیار باشکوه بوده و پیش‌بینی می‌شود کمک‌های خوبی برای نیازمندان جمع‌آوری شود.

سلیمانیان تصریح کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها در ماه رمضان، جشن نیکوکاری، جمع‌آوری زکات واجب و مستحبی و هفته اطعام‌دهی در ماه رمضان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های متنوع در طول سال برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

وی گفت: در بخش اکرام ایتام در حمایت از فرزندان یتیم 4 هزار نفر خیر بعنوان حامی، کمک‌های ماهانه به این فرزندان پرداخت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بابل با تقدیر از خیرین بابل اذعان داشت: خیرین بابل به عنوان بهترین حامیان کمیته امداد، در تمام عرصه‌ها در صحنه حضور فعال داشته و هرگاه دست یاری به سوی آنها دراز شد با آغوش باز پذیرا بودند.

انتهای پیام/86009/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول