اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان:

مرکز خدمات کارآفرینی و توسعه اشتغال کمیته امداد سیستان و بلوچستان افتتاح شد

معاون کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز خدمات کارآفرینی و توسعه اشتغال کمیته امداد در زاهدان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز خدمات کارآفرینی و توسعه اشتغال کمیته امداد سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، رمضان پودینه اظهار داشت: این مرکز در فضایی به مساحت 250 مترمربع با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور افتتاح شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان افزود: مرکز کارآفرینی و توسعه اشتغال کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان نخستین مرکز در استان بوده و در کشور نیز کم نظیر است که به همت امدادگران پرتلاش این استان راه‌اندازی شد.

وی هدف از افتتاح این مرکز را توسعه و حمایت از کسب و کارهای خانگی و ایجاد شرایط مناسب برای عرضه محصولات تولیدی و بازاریابی محصولات طرح‌های اشتغال، سازماندهی مشاغل خانگی ایجادشده و در دست اجرا در قالب خوشه‌های کسب و کار، ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی با استفاده از تحقیقات بازار و اجرای فرآیند رشد عنوان کرد.

پودینه بیان داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: افزایش سطح کیفی خدمات به مددجویان مهم‌ترین برنامه کمیته امداد است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌بندیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته برای ایجاد اشتغال تعدادی از مددجویان بیش از 843 میلیارد ریال از منابع بانکی جذب شد که در بخش های مختلف شامل حدود 30 درصد دامداری و کشاورزی، 70 درصد طرح های تولیدی ، خدماتی و صنایع دستی بوده است.

پودینه ادامه داد: امسال نیز این نهاد ایجاد 12 هزار فرصت شغلی را متعهد گردیده است و این امر بستگی به منابع مالی دارد که در اختیار بخش اشتغال قرار خواهد گرفت .

وی از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه کارآفرینی و اشتغال ویژه مددجویان در کمیته امداد استان با کیفیت مطلوبی در حال انجام است .

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در راستای کمک به اشتغال مددجویان کارگاه‌ها و کلاس‌های حرفه‌آموزی متنوعی در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: معرفی مددجویان جویای کار به دفاتر کاریابی، مشاوره و استفاده از ظرفیت‌های خانواده‌ها برای اشتغال و خودکفایی از مهم‌ترین کارهای امداد در این راستا است.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول