اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

نیروی انتظامی ضریب امنیت اجتماعی را ارتقا داده است

معاون فرماندار عنبرآباد گفت: نیروی انتظامی با کسب آمادگی‌های همه جانبه و اطمینان‌بخش مایه اقتدار، آرامش و اعتماد مردم شده و ضریب امنیت اجتماعی کشور را ارتقا بخشیده است.

نیروی انتظامی ضریب امنیت اجتماعی را ارتقا داده است

اسماعیل کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت:  نیروی انتظامی در طول دوران فعالیت خود خدمات ارزنده‌ای در راه استقرار نظم و امنیت جامعه، مقابله و مبارزه قاطع و مستمر با آشوب و خرابکاری، مراقبت و کنترل مرزها و مبارزه با اشرار و... ازخود نشان داده و شهیدان و جانبازان زیادی را در این راه تقدیم کرده است.

کمالی افزود: با نگاهی گذرا به فعالیت‌های مأموران نیروی انتظامی به میزان تلاش، فداکاری و ایثار آنها در انجام وظایف محوله پی می‌بریم.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در وصف نیروی انتظامی فرمودند، «کارکنان نیروی انتظامی که سعی می‌کنند آرامش و آسایش خیال را برای آحاد شهروندان کشورمان فراهم ‌کنند در حقیقت به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل‌الله هستند».

کمالی تصریح کرد: نیروی انتظامی با کسب آمادگی‌های همه جانبه و اطمینان‌بخش مایه اقتدار، آرامش و اعتماد مردم و موجب وحشت و نگرانی دشمنان، مجرمان و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه شده و ضریب امنیت اجتماعی کشور را ارتقا بخشیده است.

معاون فرماندار عنبرآباد از زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامی که در سطح شهرستان عنبرآباد برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/80005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول