اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای جلب مشارکت‌های مردمی است

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای جلب مشارکت‌های مردمی در زمینه‌های مختلف به ویژه مبارزه با معضل اعتیاد است.

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای جلب مشارکت‌های مردمی است

یحیی شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: بین پلیس و نیروی انتظامی ارتباط تنگاتنگ و تعامل همه‌جانبه‌ای وجود دارد، ولی می‌توان در هفته ناجا بیش از پیش در راستای محکم کردن این حلقه اتصال و جلب مشارکت‌های مردمی گام برداشت.

وی فرا رسیدن هفته ناجا را به تلاشگران این عرصه در مناطق مختلف کشور تبریک گفت و اضافه کرد: هیچ یک از مشکل‌های امنیتی، اجتماعی و اقتصادی در مقابل اراده ملت بزرگ ایران اسلامی غیرقابل حل نیست، بنابراین می‌توان با جلب حمایت‌های مردمی برای ریشه‌کن‌سازی معضل اعتیاد گام برداشت.

شرفی ماموران نیروی انتظامی را فرزندان ملت و خادمان آنها دانست و ادامه داد: ماموران ما هنگامی که کسی را به دلیل استعمال و قاچاق مواد مخدر دستگیر کرده و برای تعیین مجازات به مراجع دادگستری منتقل می‌کنند، احساس خوشایندی نداشته و این خاطرات تلخ سال‌های طولانی با آنها می‌ماند.

وی اضافه کرد: پیامدهای زندانی شدن، اعدام ، به طور کلی مجازات برای ماموران روشن و مبرهن بوده و وقتی که سرگردان و مستاصل شدن خانواده‌های مجرمان را می‌بینند رنج می‌برند ولی با این همه وظیفه و مسئولیت آنها گام برداشتن در چنین زمینه‌هایی را ایجاب می‌کند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه استعمال مواد مخدر از انسان یک عنصر بی‌خاصیت و بی‌اراده می‌سازد، ادامه داد: برای اینکه تعداد قربانیان این بلای خانمان‌سوز به حداقل برسد و جوانان سالم و بانشاط در مقابل این مواد افیونی بیمه شوند، لازم است پلیس و مردم در زمینه مبارزه با اعتیاد تشریک مساعی کنند.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول