اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

عملکرد نیروی‌انتظامی در کوهبنان ستودنی است

فرماندار کوهبنان گفت: عملکرد نیروی‌انتظامی در کشور به ویژه در امن‌ترین نقطه ایران شهرستان کوهبنان ستودنی است.

عملکرد نیروی‌انتظامی در کوهبنان ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی کوهبنان با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: توانمندی لازمه پلیس مقتدر و توانا است تا بتواند در برابر تمام‌ هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمن با تیزبینی از کیان و شرف ایران اسلامی با تقدیم بهترین سرمایه خویش دفاع کند.

وی ابراز داشت: خدمتگزاری به مردم در چارچوب قانون و مقررات بزرگترین نعمت برای نیروی انتظامی است، این جاست که عملکرد نیروی انتظامی در کشور به ویژه در امن‌ترین نقطه ایران شهرستان کوهبنان ستودنی است.

متقی بیان داشت: دلاور‌مردان این نیرو توانسته‌اند در کمال اقتدار، آسایش و آرامش را برای مردم مهیا کنند و با تمام وجود در مقابل انواع توطئه‌های رنگارنگ دشمن بایستند و آنان را وادار به عقب‌نشینی کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در حقیقت نیروی اجتماعی است که در تمام اوقات در خدمت ولایت و رهبری نظام‌، انقلاب اسلامی و مردم بوده است، لذا می‌توان بدون اغراق گفت که نیروی انتظامی نماد توانمندی‌، کارآمدی‌، قانونمداری‌، اقتدار‌، خدمتگزاری ‌است‌.

حجت‌الاسلام شیخ‌رضا قاسمی امام جمعه موقت کوهبنان در این دیدار خاطر ‌نشان کرد: جای بسی افتخار است که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طی سال‌های گذشته با تمام توان و قدرت با توجه ویژه به رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری‌ توانسته با حضور در تمام‌ صحنه‌ها و میدان‌ها کارنامه‌ای درخشان را از خود به یادگار بگذارد‌.

وی عنوان کرد: طی سال‌های گذشته نیروی انتظامی همواره در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر توانسته نقش مهمی در کاهش ترانزیت و دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد داشته باشد و در کنار آن به انجام کارهای فرهنگی مبادرت ورزد‌.

یونس سالاری فرمانده‌ انتظامی شهرستان کوهبنان با بیان گزارشی از تعامل مطلوب و رضایت‌بخش این نیرو با ادارات و ارگان‌های شهرستان و خبرنگاران افزود: حضور گسترده خبرنگاران در بیشتر برنامه‌ها‌ و درج به موقع سریع اخبار و رویدادهای نیروی انتظامی حاصل این تعامل است‌.  

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول