اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه است

استاندار همدان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی با عنوان بزرگترین سرمایه این نیرو یاد کرد و گفت: این امنیت حاصل تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های فرماندهان نیروی انتظامی است.

اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با بیان اینکه احساس امنیت از برقراری امنیت بالاتر است افزود: امروز شاهد برقرای امنیتی مثال‌زدنی در سطح کشور هستیم که این امنیت مدیون تلاش‌های نیروهای انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از عموم مردم در همه مراحل برای برقرای امنیت باعث شده تا مردم خود را در برقرای امنیت سهیم دانسته و اعتماد به نیروی انتظامی بیشتر شود.

استاندار همدان تصریح کرد: ممکن است دشمن با هر ترفندی با دنبال خدشه‌دار کردن امنیت کشور باشد اما با حضور مؤثر و آگاهانه نیروی انتظامی در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است.

وی پیشرفت تکنولوژی و تأثیر آن در نوع جرایم را یادآور شد و اظهار داشت: جرایم نیز با پیشرفت تکنولوژی عوض می‌شود که در این مورد نیز نیروی انتظامی با به روزرسانی خود آماده مقابله با هرگونه جرایم است.

آزاد از انجام 120 نوع جرایم اینترنتی در کشور خبر داد و گفت: نیروی انتظامی تدابیر ویژه‌ای را برای این گونه جرایم پیش‌بینی کرده است.

وی نیاز امنیت را بعد از نیازهای اساسی مهمترین نیاز بشر بیان کرد و گفت: وجود امنیت زمینه را برای رشد و توسعه همه‌جانبه مهیا می‌کند.

استاندار همدان با اشاره به شرایط کشورهای اطراف و ناامنی‌های موجود در این کشورها تصریح کرد: ممکن است بخشی از این ناامنی‌ها به سمت کشور سرازیر شود اما حضور مرزبانان و نیروهای انتظامی مانع از هرگونه ورود ناامنی به کشور شده است.

وی در پایان هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای آگاهی مردم از خدمات و اقدامات گسترده نیروی انتظامی بیان کرد.

انتهای پیام/89017/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول