اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اعلام شد

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ویژه‌ برنامه‌های هفته نیروی انتظامی این استان را در جمع خبرنگاران تشریح کرد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسرافیل جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: از امروز با برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی هفته نیروی انتظامی آغاز شد و تا 19 مهر ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها و تعامل آن‌ها با نیروی انتظامی، افزود: بخشی از امنیت و آرامشی که امروز شاهد آن هستیم ناشی از تعامل و همراهی رسانه‌ها با نیروی انتظامی است.

جعفری با بیان اینکه در تحقق امنیت جامعه هنوز به مرحله آرمانی نرسیده‌ایم، تصریح کرد: این در حالی است که در این زمینه نسبت به سال‌های گذشته از رشد بسیار خوبی برخوردار شده‌ایم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویکردهای نیروی انتظامی در این هفته، گفت: تلاش ما بر این است تا در تبیین و تشریح امنیت و جایگاه آن در جامعه گام‌های مهمی در این هفته برداشته شود و لزوم مشارکت حداکثری مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی بیش از پیش نهادینه شود.

جعفری بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های اجتماعی در راستای برقراری امنیت در جامعه تاکید کرد و افزود: تعامل با رسانه‌ها، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی از مهمترین راهکارها در این راستاست.

وی از برگزاری 250 برنامه در هفته نیروی انتظامی در استان خبر داد و گفت: اجرای مانور، برگزاری همایش همیاران پلیس، افتتاح کلانتری هفشجان، ویزیت رایگان در مرکز درمانی ثامن‌الائمه، دیدار با خانواده شهدا و عیادت از بازنشستگان و بیماران این نهاد از جمله این برنامه‌هاست.

جعفری خاطرنشان کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا، توزیع اقلام فرهنگی، تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، برگزاری همایش راهوران محله و اجرای مسابقات متعدد از دیگر برنامه‌ها به شمار می‎رود.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری از استان‌های امن کشور به شمار می‎رود و امید می‎رود بتوانیم با تعامل با گروه‌های فعال و صاحب نقش در این راستا به نقطه آرمانی برسیم.

انتهای پیام/68004/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول