اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه:

نیروی انتظامی در راه تأمین امنیت همه تلاش خود را بکار بسته است

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: نیروی انتظامی در راه تأمین امنیت جامعه همه تلاش خود را بکار بسته است.

نیروی انتظامی در راه تأمین امنیت همه تلاش خود را بکار بسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه سرهنگ جهان دیماز در مراسم  صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با تقدیر از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تأمین امنیت اذعان داشت: اگر همکاری مردم با نیروی انتظامی نباشد کارهای ما به خوبی پیش نخواهد رفت.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه قاطعیت در برخورد با عوامل ناامنی گفت: نیروی انتظامی در راه تأمین امنیت جامعه همه تلاش خود را بکار بسته است.

سرهنگ دیماز با تشریح روز شمار هفته نیروی انتظامی آغاز این هفته با اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی را متذکر شد و تصریح کرد: این مراسم با هدف هماهنگی یگان‌های نیروهای نظامی و انتظامی و با حضور مسئولان شهرستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری رژه موتوری در این هفته خبر داد و گفت: در برنامه رژه موتوری موتورسواران قانونمند در راستای تشویق به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با اهدای کلاه ایمنی تشویق خواهند شد.

به گفته فرمانده انتظامی کهگیلویه رزمایش اقتدار با حضور یگان‌های نمونه شهرستان و استانی اقتدار و آمادگی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در ادامه این مراسم ابراهیم جعفری در سخنانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به حافظان عرصه امنیت با تبیین جایگاه نیروی انتظامی ابراز داشت: امنیت یکی از خواسته‌های یک ملت از حکومت است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اولین وظیفه ذاتی هر حکومتی تأمین امنیت است افزود: جایگاه ویژه امنیت برای پیشرفت کشور انکار نشدنی است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه از سلامت و امنیت به دو نعمت ناشناخته نام برد و با اذعان به اینکه تا وقتی آنها را از دست ندهیم قدردان داشتن این دو نعمت نیستیم تأکید کرد: در سایه امنیت است که همه فعالیت‌ها به رشد و نمو می‌رسد.

وی ادامه داد: اگر هر فعالیتی در هر حوزه‌ای بخواهد به سرانجام مطلوب برسد باید در بستر امنیت و آرامش باشد.

جعفری؛ ایران اسلامی را به واسطه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا و حضور نیروهای نظامی و انتظامی از امن‌ترین کشورها دانست و گفت: باید قدر کسانی که در این حوزه زحمت می‌کشند را بدانیم.

فرماندار کهگیلویه با استناد به نامه‌ای از نهج‌البلاغه درباره جایگاه سپاهیان و تأمین‌کنندگان امنیت خاطرنشان کرد: سپاهیان پناهگاه استوار رعیت و زینت و وقار زمامداران و شکوه دین‌ و راه‌های تحقق امنیت کشور هستند.

انتهای پیام/82016/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول