اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی بیجار اعلام کرد

رضایت‌ 70 درصدی مردم بیجار از عملکرد نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی بیجار از رضایت 70 درصدی مردم از نیروی انتظامی بیجار خبر داد و مشارکت مردم را مهمترین سرمایه پلیس دانست.

رضایت‌ 70 درصدی مردم بیجار از عملکرد نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزای خبرگزاری فارس از بیجار، رحمت‌الله کریمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی که در محل فرماندهی تشکیل شد ضمن تبریک هفته ناجا به خادمان این عرصه خطیر در کشور هفته ناجا را بهترین فرصت برای انعکاس خدمات پلیس به مردم و فرصتی برای تحکیم بخشیدن به اقتدار پلیس در جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه سال جاری هفته نیروی انتظامی تحت عنوان اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزمداری نام‌گذاری شده است گفت: با توجه به اینکه پلیس به تنهایی قادر به برقراری نظم و امنیت در جامعه نیست، لذا با حضور مردم به عنوان بازوی نیروی انتظامی می‌توانیم احساس امنیت و نظم اجتماعی را در جامعه نهادینه کنیم.

کریمی با بیان اینکه پلیس مقتدرانه و با اخلاق‌مداری و سعی تمام در برقراری امنیت در جامعه تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد اظهار کرد: در ایجاد امنیت در جامعه تأثیر مشارکت مردم در کنار حضور پلیس غیر قابل انکار است.

وی نیری انتظامی را به عنوان مظهر اقتدار ملی در تأمین امنیت نام برد و گفت: از ارکان و مولفه‌های اصلی توسعه و اقتدار پایدار هر جامعه تأمین و ایجاد امنیت است که به شکر خداوند و در سایه تلاش و حضور گسترده پلیس و مشارکت مردمی این امر در جامعه ما محقق شده است.

اجرای 36 برنامه هفته ناجا در بیجار

فرمانده نیروی انتظامی بیجار در ادامه با بیان اینکه به مناسبت هفته ناجا 36 برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود اهم برنامه‌ها را بیان کرد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، اهدای خون توسط کارکنان نیروی انتظامی، دیدار با امام جمعه، ملاقات مردمی،  عیادت بیماران، برگزاری محفل انس با قرآن، نواختن زنگ انضباط در مدارس، همایش اصناف است.

وی به برخی دیگر از برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: تعامل با مقامات قضایی و بازدید دانش‌آموزان از مراکز انتظامی و آشنایی آن‌ها با کار و وظایف و آموزش برای کاهش جرائم و معضلات اجتماعی که با هدف کم شدن این موارد در جامعه که هدف اصلی دشمن افزایش معضلات و جرائم است را از دیگر برنامه‌های پلیس ناجا در این هفته عنوان کرد.

کریمی برگزاری نشست با روسای ادارات شهرستان، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، ملاقات مردمی، اجرای برنامه کوهنوردی و حضور پر شور پرسنل نیروی انتظامی در نماز پر فیض سیاسی عبادی جمعه را از دیگر برنامه های هفته ناجا در شهرستان بیجار عنوان کرد.

افزایش میزان 149 درصدی کشف جرائم در بیجار

فرمانده نیروی انتظامی بیجار در ادامه سخنان خود مهمترین هدف نیروی انتظامی را رضایت‌مندی مردم بیان کرد و گفت: خوشبختانه میزان رضایت‌مندی مردم از نیروی انتظامی شهرستان بیجار 76 درصد است.

وی از افزایش کشف 149 درصدی کشف جرائم در این شهرستان خبر داد و این گونه اقدامات را در سایه تلاش‌های بی‌وقفه و مشارکت مردم بیجار با پلیس ناجا عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار ارائه خدمات‌رسانی را مهمترین رسالت نیروی انتظامی بیان کرد و گفت: تمامی خدمات در هفته نیروی انتظامی مضاعف‌تر شده است.

وی با بیان اینکه برقراری نظم واقعی با مشارکت مردم محقق می‌شود از مشارکت مردم بیجار در این خصوص تقدیر کرد.

کریمی مردم‌مداری و خدمت صادقانه به مردم را از اولویت‌های کاری ناجا بیان کرد و گفت: پلیس حاکم نیروی انتظامی خادمان به مردم بوده و خود را در خدمت مردم می‌بینند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار بر آگاهی مردم از جرائم و معضلات در جامعه تأکید کرد و یکی از اهداف دشمن را ازدیاد این گونه مسائل در جامعه برای ناامن نشان دادن ایران و جامعه‌اش بیان کرد.

انتهای پیام/79015/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول