اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل آباد:

نیروی انتظامی دژی محکم در برابر سرکشان از قانون است

فرماندار خلیل آباد گفت: امروز نیروی انتظامی به دژی محکم در برابر سرکشان از قانون تبدیل شده است.

نیروی انتظامی دژی محکم در برابر سرکشان از قانون است

به گزارش فارس از خلیل آباد، علی‌اصغر مراد‌زاده صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت نخستین روز از گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در جمع پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی و رؤسای ادارات شهرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی مرزبانان و نگهبانان هستند و امروز نیروی انتظامی به دژی محکم در برابر سرکشان از قانون شده است.

فرماندار خلیل آباد افزود: دو نعمت سلامتی و امنیت که در اسلام به آن اشاره شده ضامن بقا و توسعه یک کشور است و امروز عزت کشور ما در کنار مردم و مسئولان نیروهای انتظامی و نظامی هستند که موجب شده است در جهان با اقتدار باشند.

مرادزاده سردرگمی اکثر کشورها که دچار مشکلات روحی و اقتصادی شده‌اند را از نبود داشتن نیروی قدرتمند دانست و گفت: امنیت اخلاقی که در بین نیروهای نظامی و انتظامی ما است امروز زیربنای پیشرفت و اصلاح جامعه شده است.

وی امر به معروف و نهی از منکر که توسط نیروی انتظامی در کنار سایر قوا انجام می‌شود را ماموریتی بزرگ دانست و افزود: آموزش و آگاهی‌رسانی آحاد مردم در زمینه ماموریت‌های نیروی انتظامی و پلیس فداکار می‌تواند منشاء تحولاتی عظیم باشد.

وی بر ارتباط پلیس با مدرسه، حوزه، دانشگاه و رسانه تاکید کرد و اظهار داشت: هرچه حلقه مهم ارتباطی بیشتر باشد امنیت بیشتری را خواهیم داشت.

نبی‌الله رحمانی فرمانده انتظامی خلیل آباد در این مراسم با برشمردن ماموریت‌های نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی از بین مردم است و برای مردم خدمت می‌کند.

رحمانی افزود: نیروی انتظامی با روی آوردن به فناوری‌های جدید در زیر سایه فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری دارای یک ویژگی خاص است.

وی گفت: بصیرت‌افزایی این نیرو منجر شده که شکوفایی و شادابی خاصی را داشته باشد و در انجام امور محوله و تامین مصالح نظام به طور شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی است.

وی اظهار داشت: وقوع جرائم و پیشگیری به موقع منجر شده نیروی انتظامی با اقتدار در خدمت نظام و مردم باشد.

در این مراسم از پنج نفر از نیروهای انتظامی و سرباز وظیفه و راننده و کسبه نمونه شهرستان با اهدای هدایا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول