اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

نیروی‌انتظامی به دنبال احیای ارزش‌های جامعه است

امام جمعه گلپایگان گفت: نیروی‌انتظامی به دنبال احیای ارزش‌های جامعه است.

نیروی‌انتظامی به دنبال احیای ارزش‌های جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گلپایگان ضمن تبریک هفته نیروی‌انتظامی به همه سبزپوشان نیروی‌انتظامی اظهار کرد: قانون‌مداری با نظم و انضباط در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه خدمتگزاری به مردم افتخار پلیس است، تصریح کرد: نیروی‌انتظامی به دنبال احیای ارزش‌های جامعه است و این امر را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داد چون این عزیزان هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند تا جامعه توحیدی شکل بگیرد و در سایه حکومت دینی آرامش و امنیت در جامعه برقرار باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی مردم‌داری و با مردم بودن و خدمتگزاری خالصانه را از دیگر ویژگی‌های نیروی‌انتظامی برشمرد و اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخ‌گویی مناسب در نیروی‌انتظامی مشهود و ملموس است.

وی افزود: مردم‌داری یکی از ویژگی‌های بارز خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان همچنین به روز بودن و کارآمدی نیروهای‌انتظامی اشاره کرد و بیان کرد: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علوم دستاوردهای پلیس بیش از گذشته محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از افراد جامعه با اجرای قانون موافق نیستند، تصریح کرد: وظیفه نیروی‌انتظامی این است که جامعه را قانون‌مدار هدایت کند و با متخلفان قاطعانه برخورد کند.

در ادامه فرمانده انتظامی گلپایگان به بیان شعار امسال هفته نیروی‌انتظامی اشاره کرد و افزود: شعار امسال ناجا"اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روز آمدی" انتخاب شده است.

سرهنگ محمدعلی یوسلیانی عنوان کرد: هفته مردمی نیروی‌انتظامی هفته‌ای است که برای خدمتگزاری بیشتر به مردم و ارتباط نزدیکتر مردم با پلیس نامگذاری شده است.

در پایان این آیین از پلیس‌یاران بسیجی، پرسنل ساعی شهرستان گلپایگان و کسانی که تعامل و همکاری با نیروی‌انتظامی داشته‌اند، قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/ 63014/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول