اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

اقتدار نیروی انتظامی به واسطه پشتوانه مردمی است

فرماندار ابرکوه گفت: اقتدار نیروی انتظامی به واسطه پشتوانه مردمی است.

اقتدار نیروی انتظامی به واسطه پشتوانه مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ابرکوه اظهار داشت: باید از خداوند برای خدمتگزاری در نظام اسلامی شاکر باشیم و نیروی انتظامی باید در این مرحله با توجه به خدمات ارزنده‌ای که ارائه می‌دهد، پیشگام دیگران باشد.

وی افزود: خدمت در این نظام و در سایه ولی فقیه عبادت است و به طور قطع این خدمت در نیروی انتظامی مقدس‌تر و با ارزش‌تر است.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: اقتدار، عظمت و عزت نیروی انتظامی در نزد مردم، مرهون ولایت‌پذیری این نیرو و استفاده از منویات رهبری برای خدمت‌رسانی برتر است.

وی ادامه داد: بدون شک امنیت یکی از نیازهای اصلی بشری و آرمان‌های دینی است و در سایه آن زمینه رشد و تعالی در دیگر عرصه‌ها فراهم می‌شود و نیروی انتظامی جایگاهی ارزشمند در حفظ سرمایه‌های کشور دارد.

رئیس شورای تامین شهرستان ابرکوه افزود: شهادت‌طلبی و رشادت از جمله خصوصیاتی که کادر نیروی انتظامی باید داشته باشند که وجود شهدای عزیز این نیرو گواهی بر این مسئله است.

وی با اشاره به شعار این هفته و خطاب به پرسنل نیروی انتظامی اظهار داشت: این شعار به عناصر مهم و اساسی اشاره می‌کند و مطمئن باشید که افزایش پشتوانه مردمی که هم‌اکنون نیز از آن بهره‌مند هستید زمینه اقتدار نیروی انتظامی و به دنبال آن اقتدار کشور را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول