اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم بسکتبال تکماش قزوین

حضور 6 بازیکن در تیم بسکتبال تکماش قزوین قطعی شد

با تشخیص کادر فنی تیم بسکتبال تکماش قزوین، حضور شش بازیکن در تیم بسکتبال تکماش قزوین قطعی شد.

حضور 6 بازیکن در تیم بسکتبال تکماش قزوین قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بنا بر صلاحدید کادر فنی تیم بسکتبال تکماش قزوین، محمد یوسف‌وند، علی الله‌وردی، مجید صالحی، امیر طاهرخانی، محمدرضا رضایی و وحید اسلامی شش بازیکنی هستند که حضورشان در ترکیب تیم بسکتبال تکماش برای شرکت در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور مشخص شد.

کادر فنی و مربیان تیم بسکتبال تکماش قزوین که خود را برای حضوری قدرتمند در فصل جدید رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کنند، قرار است شش بازیکن دیگر خود را ظرف هفته آینده انتخاب و مشخص کنند.

تیم بسکتبال تکماش قزوین باید با 12 بازیکن خود را برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور آماده کند و این در حالی است که کادر فنی این تیم در فهرست خود جای سه بازیکن را خالی نگه داشته است تا در طول فصل در پست‌های مورد نیاز بتوانند نفرات دیگری را هم جذب کنند.

تیم بسکتبال تکماش قزوین که در مدت فعالیت باشگاهی خود از همان ابتدا سیاست خود را بر مبنای بازیکنان بومی بنا کرد موفق شد در راستای این حرکت مسیر خود را با صلابت پشت‌سر بگذارد و جواز حضور در سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

البته به گفته محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال تکماش قزوین، سیاست استفاده و جذب بازیکنان بومی همچنان در دستور کار باشگاه تکماش قزوین حفظ شده و این باشگاه قصد دارد یکی از بازیکنان جوان و آماده قزوینی که در تمرینات تیم حضور دارد را در فهرست سه بسکتبالیستی که در طول نیم فصل جذب تیم می‌شوند، بکند.

اسلامی عنوان می‌کند، ترکیب کامل تیم تکماش قزوین تا چند روز آینده مشخص می‌شود و بدون شک این تیم تلاش می‌کند تا در این مسابقات با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی بتواند عملکرد خوبی را از خود مقابل رقیبان به نمایش بگذارد.

تیم بسکتبال تکماش قزوین در نخستین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم مطرح و قدرتمند مهرام تهران می‌رود.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول