اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال خراسان جنوبی خبر داد

حضور بسکتبالیست خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی

رئیس هیئت بسکتبال خراسان جنوبی از حضور بسکتبال نوجوان استان در اردوی آمادگی تیم ملی خبر داد و افزود: در این اردو 16 بازیکن خود را برای مسابقات قهرمانی آسیایی آماده می‌کنند.

حضور بسکتبالیست خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی

حسن‌رضا خزاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سازمان تیم‌های ملی فدراسیون بسکتبال از ورزشکار نوجوان خراسان جنوبی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی دعوت کرد.

وی اضافه کرد:‌ علی محمدزاده وطن‌چی تنها نوجوان بسکتبالیست خراسان جنوبی است که به عضویت تیم ملی بسکتبال درآمده و زیر نظر علی توفیقی سر مربی تیم ملی بسکتبال به تمرینات آمادگی خود ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان جنوبی اذعان داشت: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در رقابت‌های نوجوانان آسیا از روز گذشته با حضور 16 ورزشکار در سالن آزادی تهران آغاز شده است.

خراعی در ارتباط با شرایط فنی بسکتبالیست خراسان جنوبی در تیم ملی ادامه داد: با توجه به تجربه خوب و موفقیت‌آمیز علی محمدزاده وطن‌چی در بازی‌های سال گذشته تیم ملی به طور قطع جزو پنج نفر اصلی تیم ملی بسکتبال در مسابقات آسیایی باشد.

وی به میزبانی کشورمان در مسابقات قهرمانی بسکتبال کشورهای آسیایی اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود نوجوانان تیم ملی بسکتبال کشورمان‌ از این فرصت به دست آمده نهایت بهره‌برداری را داشته باشند و خود را برای کسب عنوان قهرمانی مهیا سازند.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان جنوبی یادآور شد: مسابقات قهرمانی بسکتبال نوجوانان آسیا از چهارم مهرماه جاری در تهران آغاز می‌شود و 16 کشور آسیایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

خزاعی گفت: سهیل محمودی، بهزاد عزیزی، محمدحسین جعفری، امیرحسین آذری، مهران معراجی و منصور توکلی از جمله ورزشکارانی هستند که از استان تهران در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی ادامه داد: بهروز رازقین از اصفهان، سالار منجی از خوزستان، علی نصیری‌رینه از مازندران، امیرحسین پوآت از گیلان، برزین بابان از آذربایجان غربی نبز در اردوی ‌آمادگی تیم ملی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان جنوبی اذعان داشت: مبین شیخی، رهام کبیر هر دو نفر از گلستان، وحید ابوطالب‌زاده‌ از اردبیل، سیدابوالفضل سیدی از خراسان رضوی و علی محمدزاده وطن‌چی از خراسان جنوبی دیگر اعضای دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال هستند.

انتهای ‌پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول