اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی بزرگسالان صورت گرفت

دعوت 3 ملی‌پوش ایثار قم برای اعزام به بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا

چهره‌های شاخص نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یعنی ایثار قم به تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان دعوت شدند.

دعوت 3 ملی‌پوش ایثار قم برای اعزام به بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کسب عنوان نایب قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موجب شده است تا ایثار قم در این رشته جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور به دست بیاورد و به عنوان یکی از تیم‌های مطرح این رشته لقب بگیرد.

این تیم امسال یک بازیکن ارزنده به نام محمد محمدنژاد را به عنوان یکی از اعضای ثابت تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی و آسیایی داشت که در خردادماه قهرمانی آسیا و در شهریورماه پنجمین قهرمانی جهان را برای ورزش کشورمان به ارمغان آورد.

حالا که محرومیت چهار ساله بسکتبال با ویلچر کشورمان از حضور در میادین بین‌المللی به پایان رسیده است و تیم ملی قصد دارد بازگشت پرقدرت به صحنه مسابقات جهانی و آسیایی داشته باشد، نخستین میدان رسمی پیش روی ملی‌پوشان کشورمان رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به زمان برگزاری پیکارهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا باقی مانده است، سه بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به دومین مرحله تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی دعوت شدند.

ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر در حالی از امروز سه‌شنبه بیست و ششم شهریورماه برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی وارد کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد که 20 بسکتبالیست جانباز و معلول برای شرکت در این تمرینات فراخوانده شده‌اند.

تمرینات این ملی‌پوشان زیر نظر عباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی، کمال عشق به عنوان مربی تیم و محمد پورمقدم به عنوان مربی بدن‌ساز انجام خواهد شد در حالی که از تیم ایثار قم زکریا حسامی‌زاده، حسن عبدی و محسن طلوعی به تیم ملی دعوت شده‌اند.

تمرینات این مرحله ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان به منظور آمادگی حضور در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا در حالی برگزار می‌شود که ملی‌پوشان از بیست و ششم شهریور تا یکم مهر در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین تمرین می‌کنند.

در حالی که رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی بزرگسالان آسیا آبان‌ماه امسال با حضور تیم‌های مطرح قاره کهن در کشور تایلند به انجام می‌رسد، ملی‌پوشانی از استان‌های فارس، تهران، آذربایجان شرقی، خوزستان، زنجان، مرکزی، اردبیل، لرستان و خراسان رضوی در این اردو حضور می‌یابند.

بدین ترتیب سامان بلاغی، میلاد خردمند، وحید عاطفی، محسن هوشمند، محمد صحی، وحید سعادت‌پور، ابراهیم احمدی، عباس قنبری، اسماعیل حسین پور، حکیم منصوری، ذکریا حسامی‌زاده و عادل طرفی، بهمن سیفی، علیرضا احمدی، وحید غلام‌آزاد، مرتضی ابراهیمی، مرتضی عابدی، محسن طلوعی، ایمان بیک‌زاده، حسن عبدی برای اعزام به رقابت‌های آسیایی آماده می‌شوند.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول