اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به لطف پرتاب‌های 3 امتیازی

ایثار قم قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را شکست داد

تیم با ویلچر ایثار قم در دومین مسابقه خود از جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) موفق به شکست قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شد.

ایثار قم قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های بسکتبال با ویلچر به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) با شرکت چهار تیم ایثار قم، داداشی کهریزک، ثامن الائمه مشهد و شهرداری آمل برگزار می‌شود و تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی به شکل دوره‌ای با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

سه تیم از جمع چهار تیم حاضر در این پیکارها از تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هستند و تیم ثامن الائمه نیز تلاش می‌کند در فصل آینده به جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشور بپیوندد.

در نخستین روز برگزاری این دوره از مسابقات که همه ساله به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) به انجام می‌رسد، تیم‌ بسکتبال با ویلچر ایثار قم در جدالی نزدیک نتیجه را به تیم ثامن الائمه مشهد واگذار کرد و تیم داداشی کهریزک توانست تیم شهرداری آمل را شکست بدهد.

اما در دومین روز برگزاری این دوره از پیکارها که از قضا با توجه به حضور تیم‌ها با ترکیب اصلی خود از سطح بسیار بالایی برخوردار است، تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و ثامن الائمه مشهد توانستند حریفان خود را شکست داده و مدعی قهرمانی شوند.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم که در گام نخست با بداقبالی در مقابل میزبان این دوره از مسابقات یعنی تیم ثامن الائمه مشهد نتیجه را واگذار کرده بودند در دومین مسابقه مقتدرانه برابر مدافع عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور ظاهر شدند.

ایثار قم در تلاش برای به دست آوردن دو امتیاز این دیدار و کسب نخستین پیروزی خود بازی بسیار خوبی ارائه کرد و حتی در مقاطعی از مسابقه اختلاف امتیازات این تیم با تیم داداشی کهریزک که همواره یکی از مدعیان قهرمانی کشور بوده، به 20 امتیاز هم رسید.

در نهایت اینکه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به لطف پرتاب‌های سه امتیازی ذکریا حسامی‌زاده و موسی قضیبی و همچنین فرصت طلبی و بازی خوب چهره‌هایی همچون محسن طلوعی، اسماعیل فاضلی و اسماعیل ابوطالبی، در غیاب حسن عبدی، محمد محمدنژاد و محمدرضا کریمی توانست تیم بسکتبال با ویلچر داداشی کهریزک را با حساب 70 بر 58 شکست دهد.

در دیگر دیدار روز دوم این مسابقات تیم بسکتبال با ویلچر ثامن الائمه مشهد مقدس موفق به شکست تیم شهرداری آمل شد تا بدین ترتیب بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در آخرین مسابقه خود با تیم شهرداری آمل به دنبال قهرمانی باشند.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول