اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال سنندج:

بسکتبالیست‌های کردستانی از صعود به جمع 4 تیم بازماندند

رئیس هیئت بسکتبال سنندج گفت: مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور در منطقه کردستان با صعود تیم‌های هرمزگان و اصفهان برگزار و با ناکامی تیم کردستان همراه بود.

بسکتبالیست‌های کردستانی از صعود به جمع 4 تیم بازماندند

فردین اردلان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به برگزاری مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور به میزبانی سالن آزادی این شهرستان اظهار کرد: در این رقابت‌ها 4 تیم کردستان، خراسان رضوی، اصفهان و هرمزگان برای انتخاب دو نماینده در رقابت‌های مرحله نیمه نهایی بسکتبال جوانان کشور با هم پیکار کردند.

وی با تأکید بر اینکه تیم استان کردستان با وجود ارائه بازی‌هایی درخور تحسین از صعود به جمع 4 تیم مرحله نیمه نهایی بازماند، به بیان نتایج و وضعیت تیم‌های حاضر در این گروه پرداخت.

وی افزود: در روز نخست این رقابت‌ها، کردستان با نتیجه 57 در برابر 42 مغلوب اصفهان شد و هرمزگان در یک بازی برتر با نتیجه 102 بر 58 خراسان‌رضوی را در هم کوبید.

رئیس هیئت بسکتبال سنندج افزود: در روز دوم رقابت‌ها کردستان با نتیجه 79 بر 66 خراسان رضوی را از پیش رو برداشت و هرمزگان 70 بر 60 رقیب اصفهانی را مغلوب کرد.

اردلان‌زاده با اشاره به اینکه این بازی‌ها به مدت 3 روز برگزار شد، اظهار کرد: در روز سوم بازی‌ها هرمزگان 86 بر 64 کردستان را مغلوب کرد و خراسان با نتیجه نزدیک 67 بر 62 تیم اصفهان را شکست داد.

رئیس هیئت بسکتبال سنندج با بیان اینکه کردستان تنها به دلیل تفاضل گل نتوانست به مرحله بالاتر صعود کند، اظهار کرد: تیم هرمزگان با کسب 3 پیروزی متوالی و کسب 6 امتیاز به عنوان تیم اول این مسابقات شناخته شد. 

وی تصریح کرد: برای تعیین تیم دوم این مسابقات در بین 3 تیم 4 امتیازی اصفهان، کردستان و خراسان رضوی نتایج رو در رو محسوب شد که اصفهان با تفاضل گل 7+ به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد، کردستان با تفاضل گل 1+ در جایگاه سوم ایستاد و خراسان رضوی با تفاضل گل 8- در جایگاه چهارم قرار گرفت.

اردلان‌زاده افزود: رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور ابتدا در 8 منطقه برگزار شد که در پایان این مرحله، تیم‌های صعود کرده در دو گروه چهار تیمی تقسیم‌بندی شدند تا بازی‌های خود را در 2 منطقه به صورت متمرکز دنبال کنند.

گفتنی است به این ترتیب مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور رده سنی جوانان با حضور تیم‌های تهران، سمنان، هرمزگان و اصفهان برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان این فصل مشخص شود.

انتهای پیام/79012/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول