اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان:

تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان بلاتکلیف است

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان با اشاره به عدم مشخص شدن چگونگی حضور تیم بسکتبال همیاری زنجان در لیگ برتر گفت: این تیم همچنان بلاتکلیف است.

تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان بلاتکلیف است

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزار شدن نشست‌های مربوط به لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: زنجان فقط یک هفته فرصت دارد تا در مورد حضور یا عدم حضور در لیگ برتر بسکتبال تصمیم‌گیری کند.

وی با بیان اینکه امکان حضور تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در لیگ برتر با دشواری ممکن شده، اضافه کرد: اگر مسئولان استان به زودی در این مورد تصمیم‌گیری نکنند امتیاز حضور این تیم در لیگ برتر لغو می‌شود.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان تاکید کرد: در حال حاضر تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

این مسئول با اشاره به عدم تصمیم‌گیری در مورد حضور تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها گفت: ورزشکاران عضو این تیم به ویژه بسکتبالیست‌های بومی این تیم هم هنوز نمی‌دانند چه اتفاقی می‌افتد.

فغفوری با اشاره به قرعه‌کشی انجام شده در لیگ یک بسکتبال کشور تصریح کرد: اگر استان زنجان توان حمایت از تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان را برای حضور در لیگ برتر نداشته باشد این تیم دیگر نمی‌تواند در لیگ یک هم حضور داشته باشد چراکه نحوه برگزاری مسابقات و تیم‌های حاضر در این لیگ مشخص شده است.

وی زمان آغاز مسابقات لیگ برتر بسکتبال را 15 آبان ماه اعلام کرد و اذعان داشت: فدراسیون علاقمند به حضور تیم‌هایی همچون همیاری شهرداری زنجان است چراکه حضور این تیم‌ها در لیگ برتر منجر به جذب تماشاگر می‌شود.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان با بیان اینکه موضوع حمایت از تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در اسفند ماه سال گذشته به تصویب هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری زنجان رسیده متذکر شد: این مصوبه بنا به دلایل نامعلوم در خرداد ماه لغو شده است.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول