اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم:

ایثار قم به صدر جدول لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باز می‌گردد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از آمادگی بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای بازگشت به صدر جدول فصل جاری لیگ برتر خبر داد.

ایثار قم به صدر جدول لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باز می‌گردد

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: کار ما در مرحله اول رقابت‌ها کمی گره خورد چون به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میدان آمدیم و حریفان با تمام توان و انگیزه بالا برای متوقف کردن ایثار ظاهر شدند.

وی ادامه داد: تیم ما نسبت به فصل گذشته چند تغییر در ترکیب اصلی خود داشته و طبیعی است که با توجه به این جابجایی‌ها زمان مناسبی نیاز بود تا بازیکنان جدید با نفرات دیگر هماهنگ شوند و کادر فنی به ترکیب دلخواه خود برای رویارویی با حریفان برسد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: نتایج مرحله نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مطلوب نبود اما این پایان کار نیست و تیم ما بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های جشنواره میلاد امام رضا (ع) اکنون به بهترین شرایط رسیده و آماده رویارویی با رقبا است.

وی اضافه کرد: با انجام دیدارهای مرحله اول از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، این مرحله در گروه اول مقدماتی با صدرنشینی تیم شهرداری آمل و در گروه دوم با صدرنشینی تیم داداشی کهریزک به کار خود پایان داد.

خوشرفتار بیان داشت: در رقابت‌های مرحله اول در گروه نخست، تیم‌های بسکتبال با ویلچر داداشی کهریزک، هیئت خوزستان و مخابرات اصفهان حضور داشتند و تیم جانبازان فارس نیز به دلیل پاره‌ای مشکلات در این مسابقات حاضر نشد و به دلیل عدم حضور برای آن باخت فنی منظور شد. وی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن رقابت‌های این مرحله، تیم بسکتبال با ویلچر داداشی کهریزک به عنوان صدر نشین این گروه مشخص شد و پس از آن تیم‌های مخابرات اصفهان و هیئت جانبازان و معلولین خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم گروه نخست ایستادند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم عنوان کرد: همچنین در گروه دوم مقدماتی تیم‌های هیئت مرکزی، شهرداری آمل، ایثار قم و همیاری زنجان به مصاف یکدیگر رفتند در حالی که رقابت‌های این مرحله بسیار حساس و نزدیک به هم انجام شد و در پایان تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل صدرنشین شد و تیم‌های بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی، همیاری زنجان و ایثار قم نیز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی ایستادند در حالی که فاصله ایثار قم با تیم شهرداری آمل در حال حاضر تنها یک امتیاز است و بازیکنان متعصب ایثار در مراحل بعدی صدرنشینی را از دیگر رقبا باز پس خواهند گرفت.

وی در ادامه به زمان برگزاری دیدارهای مرحله دوم از مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مرحله دوم رقابت‌های گروه نخست به میزبانی مخابرات اصفهان و گروه دوم از دهم تا دوازدهم مهر ماه به میزبانی شهرداری آمل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول