اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت واحد حقوقی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی صورت گرفت

برگزاری دوره آموزشی تشریح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

رئیس و کارشناس ارشد حقوقی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: به همت واحد حقوقی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی دوره آموزشی تشریح و تبیین قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی تشریح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید هادی موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: در دوره آموزشی تشریح و تبیین قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری که رابطان حقوقی شعبه تابعه اداره کل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی حضور داشتند مهم‌ترین ضوابط و نوآوری‌های قانون جدید دیوان عدالت اداری برای حاضران تشریح شد.

وی ادامه داد: همچنین راهکارهای اجرای بهتر موازین و مقررات این قانون در حوزه کاری مرتبط با سازمان به منظور تعامل بیشتر با دیوان عدالت اداری و ارائه پاسخ‌های شفاف و قانونی و به موقع به شکایات مطروحه در این مرجع قضایی مورد بررسی قرار گرفت.

موسوی گفت: قانون جدید دیوان عدالت اداری از نیمه دوم مرداد 1392 در سراسر کشور لازم‌الاجرا شده و با توجه به تغییرات اساسی صورت گرفته در این قانون و لغو قوانینی که سابقه در این حوزه مجری بوده است آموزش ضوابط و اصول حاکم بر این قانون برای تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی اذعان داشت: بنابراین امور حقوقی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در راستای برنامه‌های تدوین شده آموزشی سال جاری اقدام به برگزاری این دوره آموزشی کرده است.

گفتنی است در پایان این دوره آموزشی توسط سرپرست تأمین اجتماعی استان از رابطان فعال حقوقی در سال گذشته  تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/69008/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول