اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد

اخذ مجوز شعبه 2 تامین اجتماعی در شهرستان بیرجند

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از اخذ مجوز شعبه دو تامین اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: تاسیس این شعبه در راستای ارائه خدمات بهتر و به لحاظ مکانی و زمانی به ارباب رجوع است.

اخذ مجوز شعبه 2 تامین اجتماعی در شهرستان بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید اصغر محمودی ظهر امروز در دیدار استاندار خراسان جنوبی با مدیران سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه با اشاره به ارائه خدمات بهتر و تکریم ارباب‌رجوع اظهار داشت: در این راستا 17 شعبه در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: هفت شعبه اصلی و 10 شعبه اقماری و یک کارگزاری در خراسان جنوبی آماده خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران هستند.

300 هزار نفر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی خراسان جنوبی

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت بیمه‌ شدگان استان اضافه کرد: تعداد مجموع بیمه ‌شدگان خردادماه امسال در قالب بیمه‌های خاص اعم از مشاغل آزاد، اختیاری، بافندگان، کارگران ساختمانی و زنان خانه‌دار و نیز تعداد بیمه‌شدگان توافقی اعم از باربران، بسیجیان، معلمان حق التدریس و خادمان مساجد در استان 100 هزار نفر است.

محمودی یادآور شد: همچنین تعداد مستمری بگیران خراسان جنوبی در خرداد‌ماه سال گذشته 10 هزار و 575 نفر بوده است.

وی گفت: از جمعیت 730 هزار نفری خراسان جنوبی در مجموع 300 هزار نفر معادل 41 درصد زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

پرداخت 200 میلیارد ریال به مستمری‌بگیران خراسان جنوبی

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: ‌مجموع پرداختی‌ها طی خرداد ماه سال جاری در بخش تعهدات کوتاه و بلندمدت بالغ بر 200 میلیارد ریال است که به مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان استان پرداخت شده است.

محمودی ابراز داشت: سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ماهانه مبلغی معادل 300 میلیون تومان بابت بیمه بیکاری به بیمه‌شدگان پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت بازرسی‌های کارگاهی یادآور شد: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد 6 هزار و 659 فقره بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی توسط بازرسان این سازمان انجام شده است.

افزایش 61 درصدی بازرسی‌های سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: تعداد بازرسی‌ها به نسبت نرم مصوب معادل 61 درصد افزایش داشته است.

محمودی خاطر نشان کرد: همچنین تعداد کارگاه‌های کشفی در خرداد ماه امسال بیش از 176 کارگاه بوده که توسط بازرسان سازمان شناسایی شده است.

وی اذعان داشت: بحث راه‌اندازی درمانگاه‌های تخصصی در استان که در دستور کار قرار گرفته است می‌تواند بسیاری از مشکلات را در بخش بهداشت و درمان استان مرتفع نماید.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از اخذ مجوز شعبه دو تامین اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد و متذکر شد: تاسیس این شعبه در راستای ارائه خدمات بهتر و به لحاظ مکانی و زمانی به ارباب رجوع است.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول