اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 70 نفر صورت گرفت

پایان مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی تامین اجتماعی خراسان جنوبی

سرپرست سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی تامین اجتماعی با حضور 70 نفر شرکت کننده به پایان رسید.

پایان مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی تامین اجتماعی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد مطیعی صبح امروز در جمع کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ضمن گرامی‌داشت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: زندگی حقیقی در پرتو علم به دستورها و رهنمودهای قرآن شکل می‌گیرد.

وی از پایان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان خبر داد و افزود: این مسابقات با هدف پاسداشت شعائر دینی، مفاهیم متعالی کلام خدا و اعتلای فرهنگ قرآنی برگزار شده است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: این مسابقات با حضور 70 نفر از کارکنان بخش‌های بیمه‌ای و درمانی استان برگزار شد.

مطیعی با بیان این‌که شرکت‌کنندگان در پنج رشته مفاهیم، قرائت، ترتیل، حفظ و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند، اذعان داشت: نفرات نخست این مسابقات به پانزدهمین دوره مسابقات کشوری سازمان تامین اجتماعی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به نتایج این مسابقات یادآور شد: در رشته قرائت بخش برادران مهدی تیزکاری، حامد چاجی و سعید عادلی به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در رشته قرائت بخش خواهران مهین اسماعیلی و زهرا مظلوم به ترتیب مقام‌های نخست و دوم را به خود اختصاص دادند.

مطیعی با بیان این‌که در رشته ترتیل بخش برادران محمد محمدی، مجید یعقوبی و روح‌الله یزدان‌دوست به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند، متذکر شد: همچنین در رشته ترتیل بخش خواهران فرشته رزقی، زهره مهرانی و مریم جانی به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

وی نفرات برتر در رشته مفاهیم بخش برادران را سید محمدحسین مشرف، محسن مقربی و سید ابراهیم خداپرست اعلام و اضافه کرد: در رشته مفاهیم بخش خواهران الهام واسعی، نرگس گندمی و مریم حسین‌نیا به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی اذعان داشت: در رشته اذان مهدی عطایی، محمد رایگان و محمد نادری به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/69010/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول