اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی

فراخوان سومین سوگواره شعر عاشورایی آغاز شد

فراخوان سومین سوگواره شعر عاشورایی ویژه دانش‌آموزان دوره راهنمایی، متوسطه، فرهنگیان شاغل و بازنشسته در خراسان جنوبی آغاز شد.

فراخوان سومین سوگواره شعر عاشورایی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پروش خراسان جنوبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: فراخوان این سوگواره را در راستای برگزاری دو دوره این سوگواره منتشر و به شهرستان‌های تابعه و مدارس سطح استان ارسال کرده‌ایم.

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد ادامه داد: این سوگواره به منظور آشنایی شیفتگان فرهنگ متعالی عاشورا با صفات و فضائل حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارش، ترویج فرهنگ و ارزش‌های اصیل اسلامی و نیز شناسایی و تجلیل از پدید‌آورندگان آثار فاخر فرهنگی و ادبی مرتبط با عاشورا در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته برگزار می‌شود.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار 30 آبان‌ماه سال جاری است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را به نشانی دبیرخانه همایش، خراسان جنوبی- بیرجند- خیابان معلم – اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی- اداره فرهنگی هنری ارسال و برای اطلاع بیشتر با تلفکس 4422087 -0561 و یا آدرس www.farhangashura.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/69008/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول