اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس کتب درسی آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

توزیع کتب درسی از 15 شهریور‎ماه جاری در خراسان جنوبی

کارشناس کتب درسی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: کتب درسی از 15 شهریور‎ماه جاری در سطح استان توزیع می‌شود.

توزیع کتب درسی از 15 شهریور‎ماه جاری در خراسان جنوبی

عباس یعقوبی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: کتاب‌های درسی مقاطع دبستان، فنی و حرفه‌ای، کاردانش و پیش‌دانشگاهی توسط آموزش و پرورش در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین کتاب‌‌های درسی سایر مقاطع توسط کتاب‌فروشی‌ها و زیر نظر آموزش و پرورش در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

ورود کامل کتب درسی پیش‌دانشگاهی به خراسان جنوبی

کارشناس کتب درسی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این‌که توزیع کتب درسی در سطح استان از 15 شهریورماه آغاز می‌شود، افزود: هم‌اکنون کتب درسی مقطع پیش‌دانشگاهی به طور کامل وارد استان شده و در بین مناطق توزیع شده است.

یعقوبی از توزیع کامل کتب درسی مقطع اول، دوم، چهارم، پنجم و ششم در بین مناطق استان خبر داد و گفت: از کتب درسی پایه سوم دبستان فقط کتاب اجتماعی و قرآن وارد استان شده است.

وی تعداد دانش‌آموزان در حال تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در خراسان جنوبی را 18 هزار و 106 نفر اعلام کرد و متذکر شد: تاکنون تعداد 808 هزار و 771 جلد کتب درسی رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش وارد استان شده است.

ورود 70 درصد کتب درسی رشته‌های فنی و حرفه‌ای به خراسان جنوبی

کارشناس کتب درسی آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: تاکنون حدود 70 درصد کتب درسی رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش وارد استان شده است.

یعقوبی تصریح کرد: کتب درسی پایه اول شامل پنج عنوان کتاب، پایه دوم 6 عنوان کتاب، سوم هفت عنوان کتاب، چهارم و پنجم هشت عنوان کتاب و پایه ششم 9 عنوان کتاب است.

وی یادآور شد: همچنین کتب درسی پیش‌دانشگاهی سه رشته ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی شامل 19 عنوان کتاب می‌شود.

تحصیل 14 هزار و 365 دانش‌آموز در پایه اول دبستان در خراسان جنوبی

کارشناس کتب درسی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تحصیل 14 هزار و 365 دانش‌آموز در پایه اول دبستان، اظهار داشت: 14 هزار و 63 دانش‌آموز در پایه دوم، 12 هزار و 637 دانش‌آموز در پایه سوم در سطح مدارس خراسان جنوبی تحصیل می‌کنند.

یعقوبی عنوان کرد: همچنین در خراسان جنوبی تعداد 12 هزار و 492 دانش‌آموز در پایه چهارم، 12 هزار و 116 دانش‌آموز در پایه پنجم و 12 هزار و 120 دانش‌آموز در پایه ششم دبستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/69019/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول