اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق حمایت از صادرات ایران در کردستان عراق خبر داد

صدور محصولات و ادوات کشاورزی زنجان به کردستان عراق

مدیرعامل صندوق حمایت از صادرات ایران در کردستان عراق از صدور محصولات و ادوات کشاورزی زنجان به کردستان عراق خبر داد.

صدور محصولات و ادوات کشاورزی زنجان به کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرشته وطن‌پرست امشب در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با کردستان عراق، اظهار کرد: هئیت تجاری کردستان عراق برای بازدید از ظرفیت‌های کشاورزی زنجان به این شهرستان سفر کرده است.

وی با بیان اینکه مطابق رایزنی‌های انجام شده بین استان زنجان و کردستان عراق این سفر صورت گرفته است، افزود: افزایش ارتباطات، استفاده از تکنولوژی، تخصص و دانش فنی، صدور محصولات، صدور خدمات فنی و مهندسی از دلایل این سفر محسوب می‌شود.

مدیرعامل صندوق حمایت از صادرات ایران در کردستان عراق با اشاره به بازدید هئیت عراقی از محصولات و صنعت کشاورزی زنجان، خاطرنشان کرد: چندین بازدید نیز از پروژه‌های نهالستان، ورمی‌کمپوست و آبیاری قطره‌ای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در تلاشیم با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان و هیئت تجاری کردستان عراق زمینه صادرات محصولات کشاورزی زنجان فراهم شود، افزود: تاکنون رایزنی‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وطن‌پرست از آمادگی زنجان برای صادرات محصولات کشاورزی خبر داد و افزود: هئیت تجاری کردستان عراق نیز با بازدید از ظرفیت‌های کشاورزی زنجان مشتاق همکاری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی زنجان افزود: در صورت آمادگی زنجان، امکان صادرات دیگر کالاها نیز می‌تواند فراهم شود.

مدیرعامل صندوق حمایت از صادرات ایران در کردستان عراق با بیان اینکه محصولات کشاورزی زنجان دارای کیفیت خوبی است، گفت: این برتری می‌تواند زمینه صادرات محصولات را بیشتر فراهم کند.

وی با بیان اینکه زنجان می‌تواند در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی نیز پیشگام باشد، افزود: ظرفیت‌های لازم در این حوزه نیز وجود دارد.

وطن‌پرست با اشاره به اینکه از پنج سال گذشته رایزنی‌های لازم با کردستان عراق برای صدور انواع محصولات و خدمات ایرانی صورت می‌گیرد، گفت: تاکنون موفقیت‌های مطلوبی در این حوزه به دست آمده است.

انتهای پیام/73003/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول