اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

اختصاص 26 میلیارد ریال به طرح‌های توسعه کشاورزی در شادگان

فرماندار شادگان از اختصاص بیش از 26 میلیارد ریال به طرح‌های توسعه کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 26 میلیارد ریال به طرح‌های توسعه کشاورزی در شادگان

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در مجموع 343 طرح با اشتغالزایی 578 نفر و اعتبار بیش از 97 میلیارد ریال در کارگروه کشاروزی شهرستان به تصویب رسیده است.

وی از بهره‌برداری کامل 231 طرح توسعه کشاورزی تاکنون با اعتبار بیش از 26 میلیارد ریال و اشتغالزایی 221 نفر در شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد تاکنون به 268 طرح کشاورزی اعتباری به میزان بیش از 48 میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی 313 نفر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است.

فرماندار شادگان در ادامه تصریح ‌کرد: انتظار داریم در سال جاری که تحت عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است تمام پروژه‌های کشاورزی مصوب تامین اعتبار شوند.

وی همچنین عنوان‌ کرد: تمام طرح‌های مصوب به بانک‌های کشاورزی، سپه، صادرات و توسعه تعاونی معرفی شده‌اند و همکاری بانک‌ها به جز بانک سپه خوب بوده است؛ انتظار داریم بانک سپه نیز در زمینه پرداخت تسهیلات همکاری بیشتری داشته باشد.

سنواتی در پایان گفت: از این تعداد 229 طرح مصوب در زمینه دام و طیور، 18 طرح مکانیزاسیون، 14 طرح باغبانی و 12 طرح در زمینه صنایع تبدیلی بوده است.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول