اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

اولویت‌دارترین طرح دشتابی تأمین آب کشاورزی از پساب‌ صنعتی است

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه در بخش دشتابی تأمین آب کشاورزی از محل پساب‌های صنعتی شهرک لیا بوده که پیگیری‌ها و اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده است.

اولویت‌دارترین طرح دشتابی تأمین آب کشاورزی از پساب‌ صنعتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش دشتابی با بیان اینکه همه بدهکار امام، شهدا و مردم هستیم، اظهار کرد: این انقلاب هرچه دارد به برکت شهدا و مردم کسب کرده است.

وی افزود: جنگ بد واژه‌ترین مفهوم در بین کلمات است چراکه اوج خشونت، بدرفتاری و خون‌ریزی در جنگ تبلور می‌یابد اما حرکتی که در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد همه چیز را شیرین کرد و معنای بسیاری از کلمات و مفاهیم عوض شد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه ایرانیان در دوران مقدس از ارزش‌ها، حیثیت، وطن و آب و خاک خود دفاع کردند، اضافه کرد: وقتی آزاده یا جانبازی را می‌بینیم به حال خود غبطه می‌خوریم که چرا از دفاع مقدس عقب ماندیم چون نام و یاد شهدا و ایثارگران در همه محافل و مجالس رونق دارد.

حبیبی ادامه داد: دفاع مقدس در تاریخ ثبت و ماندگار می‌شود چون توانست ایران را در تمام معادلات بین‌المللی به عنوان یک کشور قدرتمند مطرح کند.

این مسئول اظهار کرد: دفاع مقدس اوج عزت و افتخار ماست و به تعبیر امام راحل این جنگ برای ما یک نعمت بود و ما امروز معنای سخن امام را درک می‌کنیم چون ملت در سایه این دفاع مقدس آب دیده شده است و توانسته در عرصه بین‌المللی نقش‌آفرینی کند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه بالاترین قدرت برخاسته از علم و دانش است، تصریح کرد: علم و دانش هیچ‌گاه تعطیل‌بردار نیست و هر چقدر جایگاه علمی تصاحب کنیم راه باز است و باید در کسب علم کوشا باشیم تا بتوانیم در خدمت‌رسانی به مردم به نحو شایسته و بهتری عمل کنیم.

حبیبی با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت خاطرنشان کرد: شاخص ارزیابی مدیران، میزان تلاش در راستای خدمت‌رسانی به مردم است و هر مدیری که خدمت بیشتری به مردم داشته باشد محبوب‌تر است.

این مسئول با بیان اینکه رمز ماندگاری نظام اسلامی در رضایتمندی مردم است، ادامه داد: تا زمانی که مردم در صحنه باشند نظام پایدار است بنابراین مسئولان نقش زیادی در پیگیری و رفع مسائل و دغدغه‌های مردم بر عهده دارند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش دشتابی اضافه کرد: با توجه به بررسی صورت گرفته، کشاورزی محور توسعه بخش دشتابی محسوب می‌شود و می‌تواند اقتصاد منطقه را متحول کند.

حبیبی افزود: مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه در بخش دشتابی تأمین آب کشاورزی از محل پساب‌های صنعتی شهرک لیا بوده که پیگیری‌ها و اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده است.

این مسئول گفت: اگر بتوانیم آب مورد نیاز بخش کشاورزی در منطقه دشتابی را تأمین کنیم توانسته‌ایم ماندگاری جمعیت در روستاهای این بخش را تضمین و تثبیت کنیم.

انتهای پیام/2667/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول