اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

راه‌اندازی باشگاه‌های صنعت و کشاورزی در قزوین ضروری است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی باشگاه‌های صنعت و کشاورزی از ضروریات است زیرا باشگاه شهرداری به تنهایی قادر به تأمین فضای ورزشی مورد نیاز هیئت‌های ورزشی استان نیست.

راه‌اندازی باشگاه‌های صنعت و کشاورزی در قزوین ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی در نشست مسئولان و رؤسای هیئت‌های ورزشی استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بعد از ظهر امروز در سالن باغستان برگزار شد، اظهار داشت:‌ شرایط فعلی کشور به گونه‌ای است که به نتیجه رساندن امور در بسیاری از بخش‌ها مشکل است.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل تحریم‌ها با تنگناهایی روبرو هستیم که در گذشته وجود نداشت و همین تنگناها موجب نارضایتی از شرایط فعلی شده است.

این مسئول اضافه کرد: در گذشته درآمد حاصل از نفت کمک زیادی به تأمین بودجه و رفع مشکلات اقتصادی می‌کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس عنوان کرد: البته قطع وابستگی به درآمد حاصل از نفت منشأ برکات زیادی برای کشور شده اما در کوتاه‌ مدت مشکلاتی را بر کشور تحمیل کرده است.

محمدی با اشاره به مشکلات هیئت‌های ورزشی تصریح کرد: همه هیئت‌های ورزشی به دلیل اینکه بودجه مناسبی به آنها تزریق نمی‌شود، قادر به تأمین هزینه‌های جاری نیستند.

وی گفت: امیدواریم دولت یازدهم به خصوص تیم اقتصادی این دولت گشایشی در وضعیت اعتبارات ایجاد کند زیرا در غیر این صورت تلاش نمایندگان مجلس برای ساماندهی به وضع موجود بی‌فایده است.

این مسئول با اشاره به واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی بیان کرد:‌ نمایندگان مجلس در قانون بودجه ردیفی را به تصویب رساندند که بر اساس آن پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شود تا با اتمام آنها وضعیت بسیاری از بخش‌ها ساماندهی شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با اشاره به راه‌اندازی باشگاه شهرداری‌های استان قزوین اظهار کرد:‌ باشگاه کاسپین که با مشارکت تمام شهرداری‌های استان قزوین راه‌اندازی شده در رفع مشکلات عرصه ورزش تأثیر زیادی دارد.

محمدی افزود: در گام بعدی باید باشگاه‌های صنعت و کشاورزی نیز راه‌اندازی شود زیرا باشگاه کاسپین به تنهایی قادر به تأمین فضای ورزشی مورد نیاز هیئت‌های ورزشی استان قزوین نیست.

وی اضافه کرد: اگر صنایع فعال استان در عرصه ورزش با یکدیگر همگام شوند و باشگاه صنعت را در استان قزوین راه‌اندازی کنند می‌توان به رفع بیشتر مشکلات عرصه ورزش در مدت زمان کمتری امیدوار بود.

این مسئول ادامه داد: زیرا با راه‌اندازی این باشگاه مسئولان استانی از جمله استاندار و صاحبان صنایع برای برگزاری جلساتی پیرامون مسائل ورزشی گرد هم می‌آیند و به این ترتیب دغدغه حمایتی و تأمین مالی در بخش ورزش استان قزوین برطرف می‌شود.

انتهای پیام/77010/ل40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول