اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نمین خبر داد

برداشت محصولات کشاورزی توسط اعضای حلقه‌های صالحین

فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: اعضای حلقه‌های صالحین نمین با حضور در مزارع این شهرستان روستاییان را در امر برداشت محصولات کشاورزی یاری کردند.

برداشت محصولات کشاورزی توسط اعضای حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم سرداری ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح اردوهای هجرت سه بسیج سازندگی منطقه نمین اظهار داشت: 40 گروه از اعضای حلقه‌های صالحین بسیج نمین با حضور در مزارع در امر برداشت محصولات کشاورزی روستاهای این شهرستان مشارکت کردند.

وی هدف از تاسیس بسیج سازندگی را محرومیت‌زدایی در کشور عنوان کرد و یادآور شد: پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در کنار تعلیم و تربیت و انجام فعالیت‌های زودبازده و کم هزینه محور فعالیت اردوهای طرح هجرت است.

فرمانده سپاه ناحیه نمین به رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی سه مدرسه توسط بسیج دانشجویی اشاره کرد و افزود: 160 نفر از دانش‌آموزان نیز در قالب گروه‌های 10 نفری با حضور در این طرح نسبت به رنگ‌آمیزی، زیباسازی و شاداب‌سازی پنج مدرسه در شهرستان نمین اقدام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نمین با بیان اینکه امسال در طرح اردوهای طرح هجرت سه بسیج دانش‌آموزی یک هزار و 600  نفر روز شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: در کنار زیبا‌سازی مدارس منطقه در روستای مهدی پستی از بخش ویلکیج نیز یک خانه مسکونی توسط گروه جهادی احداث شده و در اختیار صاحب آن قرار گرفته است.

سرداری به ارائه تسهیلات اشتغالزایی زودبازده به بسیجیان منطقه اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه یک میلیارد ریال تسهیلات به بسیجیان نمین ارائه شده است.

این مسئول گفت: این میزان تسهیلات در قالب وام‌های 50 میلیون ریالی به بسیجیان شهرستان نمین اعطا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان نمین نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام ابراز داشت: این هفته، بزرگداشت یک حماسه بزرگ و مقاومت مردمی در برابر یک جنگ نا‌برابر است.

سید تقی دریتیم گفت: هدف دشمنان از به راه انداختن جنگ تحمیلی فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اما جز خواری و خفت برای آنان چیزی حاصل نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در پایان مراسم اختتامیه طرح اردوهای هجرت سه بسیج سازندگی منطقه نمین از شرکت‌کنندگان در اردوهای طرح هجرت سه و اردوهای جهادی منطقه نمین تجلیل شد.

انتهای پیام/62002/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول