اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری تاکنون صورت گرفت

ارائه خدمات CBR به 135 سالمند در سربیشه / توزیع سبد غذایی بین سالمندان

رئیس اداره بهزیستی سربیشه گفت: از آغاز سال‌جاری تاکنون بهزیستی سربیشه خدمات CBR را به 135 سالمند نیازمند به این خدمات ارائه کرده است.

ارائه خدمات CBR به 135 سالمند در سربیشه / توزیع سبد غذایی بین سالمندان

مهدی مجیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سالمندان قشری از جامعه بوده که نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارند.

وی به تعداد سالمندان زیر پوشش بهزیستی سربیشه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 53 سالمند زیر پوشش این اداره قرار دارند.

ارائه سمعک به 22 سالمند

رئیس اداره بهزیستی سربیشه تصریح کرد: بهزیستی این شهرستان خدمات زیادی را به سالمندان زیر پوشش ارائه می‌کند.

مجیدی با بیان این‌که ارائه سمعک به سالمندان یکی از خدمات توان‌پزشکی بوده که توسط بهزیستی به این افراد داده می‌شود، تصریح کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون به 22 سالمند زیر پوشش بهزیستی سربیشه سمعک ارائه شده است.

وی گفت: بهزیستی سربیشه به 17 نفر از سالمندان این شهرستان وسایل کمک توانبخشی و به هفت سالمند خدمات غیرمستمر ارائه کرده است.

توزیع 30 سبد غذایی در بین سالمندان سربیشه

رئیس اداره بهزیستی سربیشه با بیان این‌که طرح CBR با تلاش‌های مشترک افراد معلول، خانواده‌ها، جامعه و خدمات بهداشتی، آموزشی، حرفه‌ای و اجتماعی تحقق می‌یابد، عنوان کرد: در شهرستان سربیشه از آغاز سال‌جاری تاکنون 135 سالمند زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

مجیدی متذکر شد: همچنین ارائه خدمات کمک هزینه نگهداری سالمندان معلول برای هفت سالمند زیر پوشش بهزیستی این شهرستان صورت گرفته است.

وی از دادن بن‌کارت به 53 سالمند خبر داد و افزود: بهزیستی سربیشه در سال‌جاری اقدام به توزیع 30 سبد غذایی برای سالمندان زیر پوشش این اداره کرده است.

رئیس اداره بهزیستی سربیشه به برنامه‌های این اداره برای هفته سالمند اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها شامل سرکشی از سالمندان، فیزیوتراپی رایگان سالمندان، توزیع سبد غذایی و تست فشار خون با همکاری مرکز بهداشت و درمان این شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/69021/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول