اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بهزیستی صورت می‌گیرد

تحویل 276 واحد مسکونی به مددجویان

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در هفته بهزیستی 276 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در پنج شهر استان تحویل داده می‌شود.

تحویل 276 واحد مسکونی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن رحیمی ظهر امروز در نشست خبری سازمان بهزیستی خراسان جنوبی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سه طرح توسط این سازمان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل طرح ضیافت مهر، طرح مهمانی خدا و طرح شکرانه سلامت است.

سرکشی از خانواده‌های مددجویان با اجرای طرح ضیافت مهر

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح ضیافت مهر توسط سازمان بهزیستی با حضور مسئولان برای سرکشی از خانواده‌های مددجویان اجرا می‌شود، تصریح کرد: با این سرکشی‌ها مشکلات در محل زندگی این خانواده‌ها بررسی و برطرف می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: در طرح مهمانی خدا کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای کمک به جامعه هدف بهزیستی جمع‌آوری و این طرح به مدت 10 شب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح شکرانه سلامت مربوط به کارکنان و کارمندان سازمان بهزیستی است، متذکر شد: این کارکنان و کارمندان در صورت تمایل می‌توانند چهار رقم آخر مبلغ فیش دریافتی خود را از حقوق خود کسر و به حساب مشارکت‌های بهزیستی واریز کنند.

ره‌اندازی دو نمایندگی بهزیستی در شهرهای شوسف و ذهان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: طرح فطریه ویژه عید فطر توسط بهزیستی خراسان جنوبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار می‌شود.

رحیمی با بیان فعالیت‌های سازمان بهزیستی در هفته بهزیستی یادآور شد: در این هفته خانه فرزندان، هتل سالمندان، کارگاه حرفه‌آموزی و مرکز ترک اعتیاد افتتاح می‌شود.

وی اذعان داشت: در این هفته 276 واحد مسکونی در شهرهای قاین، درمیان، فردوس، سرایان و خوسف به مددجویان زیرپوشش این سازمان تحویل داده می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه دو نمایندگی بهزیستی به جمع ادارات اضافه می‌شود، متذکر شد: این نمایندگی‌ها در شهرهای شوسف و ذهان راه‌اندازی می‌شود.

رحیمی اذعان داشت: مجوز راه‌اندازی نمایندگی بهزیستی در شهر‌های سه‌قلعه و مود صادر شده و در طول سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/69021/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول