اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

اعتماد مردم و مسئولان سرمایه اصلی پلیس است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سرمایه اصلی پلیس اعتماد، توجه و مقبولیت توسط مردم و مسئولان است.

اعتماد مردم و مسئولان سرمایه اصلی پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حسین چناریان بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان، داشتن امنیت را شرط سرمایه‌گذاری و توسعه و پیشرفت در هر شهر دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی حدود 600 شهید را برای برقراری امنیت تقدیم کرده است.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم و مسئولان از نیروی انتظامی، سرمایه اصلی پلیس را همین اعتماد و توجه و مقبولیت دانست و ضمن اشاره به شاخص‌های اقتدار یک کشور بیان داشت: ایران یک کشور مقتدر به قدرت درونی است.

چناریان تصریح کرد: بیش از 200 شبکه ماهواره‌ای و بیش از 2 هزار برنامه گسترده در این حوزه هجمه دشمنان انقلاب اسلامی علیه نظام در قالب جنگ نرم است که با زنده کردن روح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و مراقبت از خود و دیگران می‌توانیم با این جنگ نرم مقابله و تکلیف خود را به انجام برسانیم.

هادی احمدی، فرماندار بردسیر نیز ضمن یادآوری خدمات ارزنده نیروی انتظامی به ویژه مدیریت بسیار جامع در بحث امنیت انتخابات، از جشنواره‌ها و سایر مراسمات  در شهرستان بردسیر از نیروی انتظامی قدردانی کرد.

در این آیین طی حکمی نصرالله عباسی به سمت فرماندهی انتظامی شهرستان بردسیر منصوب و از زحمات منصور شاهدادی فرمانده سابق تجلیل شد.

انتهای پیام/80027/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول