اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش امنیت پیرامون مدارس صورت گرفت

طرح دغدغه‌های آموزش و پرورشی‌های رودان با نیروی انتظامی

مسئول حراست آموزش و پرورش رودان از برگزاری نشستی مشترک با مسئولان نیروی انتظامی شهرستان در خصوص افزایش امنیت پیرامون مدارس خبر داد.

طرح دغدغه‌های آموزش و پرورشی‌های رودان با نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، ابراهیم نجفی عصر امروز در نشستی با محوریت ستاد مهر گفت: این نشست در راستای افزایش ایمنی مدارس و کاهش مسائل موجود پیرامون حفاظت مدارس و دانش‌آموزان برگزار شد.

به گفته وی در نشست مشترک بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی شهرستان رودان که در راستای پروژه مهر برگزار شده است، راه‌های کاهش مشکلات و نیز راهبردهایی که می‌توان ضریب مصونیت و افزایش ایمنی و حفاظت در مدارس را افزایش داد بررسی شده است.

این مسئول تصریح کرد: در این نشست بر دعوت از مدیران و سرایداران و تبادل نظر در مورد مسائل ایمنی و راه‌های جلوگیری از سرقت در مدارس تأکید شده است.

نجفی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال‌های گذشته همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرروش داشته است، افزود: حضور نیروی انتظامی در خیابان منتهی به مدارس دخترانه برای مقابله احتمالی با مزاحمت‌های خیابانی از دیگر نکات مورد بحث در این جلسه بود.

این مسئول اظهار داشت: در ادامه این جلسه مقرر شد که نیروی انتظامی به صورت متناوب با حضور در مدارس، جلساتی را با دانش‌آموزان و خانواده‌ها با موضوعیت امنیت و حفاظت در زمینه‌های مختلف برگزار کند.

در پایان مسئول حراست آموزش و پرورش رودان از برنامه‌ریزی در مدارس جهت بازدید دانش‌آموزان و مدیران از نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در هفته ناجا خبر داد.

انتهای پیام/88001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول