اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری زرند:

حراست از فرهنگ ایثار و مقاومت از وظایف مسئولان است

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: حراست از فرهنگ ایثار و مقاومت در راستای حفظ روحیه انقلابی و رشد و تعالی معنوی جوانان از وظایف عموم مردم و مسئولان است.

حراست از فرهنگ ایثار و مقاومت از وظایف مسئولان است

مهدی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: حراست از فرهنگ ایثار و مقاومت در راستای حفظ روحیه انقلابی و رشد و تعالی معنوی جوانان از وظائف عموم مردم و مسئولان است.

وی افزود: در زمانی که پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در سطح خاورمیانه به عنوان یک اتفاق مهم و شکست بزرگی برای ابرقدرت غرب به وجود آورد، دشمنان انقلاب و اسلام جنگی را علیه کشور ما تحمیل کردند که از نظر زمان و وسعت جغرافیائی آن دو برابر جنگ جهانی اول بود.

رئیس دادگستری شهرستان زرند عنوان کرد: مردم انقلابی ایران در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از 213 هزار شهید استقامت و شکست‌ناپذیری خود را بر جهانیان ثابت و روحیه انقلابی بسیجی را برای همیشه تاریخ در جهان ماندگار کردند.

جعفری رمز پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی را به عنوان جنگ سخت و حاصل تفکر شیعی، شهادت‌طلبی و ولایتمداری ملت غیور ایران اسلامی دانست و بیان داشت: پیروزی نظام اسلامی در مقابل جنگ نرم که سلاح آن ماهواره، اینترنت و ... است را با ایمان به خدا و تقویت باورهای دینی میسر دانست.

وی با اشاره به راه‌اندازی بسیج حقوقدانان زرند خاطر نشان کرد: کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زرند با عضویت 153 نفر عضو حقوقدان، مرکز تاثیرگذاری در راستای بهداشت قضائی و تحکیم بنیان خانواده و ترویج قانون‌گرائی و اطلاع‌رسانی حقوقی است.

انتهای پیام/80022/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول