اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان:

فرهنگ ایثار الگویی موثر در هویت‎سازی است/ 300 نفر از کارکنان قضایی گلستان ایثارگرند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فرهنگ ایثار تنها الگوی موثر در هویت‎سازی جامعه است و این قابلیت را دارد که در همه زمان‎ها رشد کند و در ابعاد مختلف، نظام را اخلاقی‎تر و روابط را عمیق‎تر سازد.

فرهنگ ایثار الگویی موثر در هویت‎سازی است/ 300 نفر از کارکنان قضایی گلستان ایثارگرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد فاضلیان بعدازظهر امروز در ششمین همایش تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی و ادارات کل سازمان‎های وابسته به قوه قضائیه استان گلستان با تبریک سی‎وسومین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: اعتقاد، ایمان و پایداری در هشت سال دفاع مقدس مصداق مبارزان و مجاهدان بود و ارزش‎هایی نظیر شهادت‎طلبی، مقاومت، ظلم‎ستیزی نشأت گرفته از فرهنگ ایثار است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثارگری هدیه گرانبهای هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: آسایش و امنیت جامعه اسلامی به برکت فرهنگ متعالی اسلام، رهبری امام در سایه اتحاد ملی و انسجام اسلامی محقق شده است.

خدمت صادقانه توأم با خستگی‎ناپذیری و بی‎ادعایی جزو فرهنگ ایثارگری است

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه ایثارگران و جانبازان پیروز میدان مبارزه با نفس و تمایلات نفسانی هستند، اذعان کرد: جانبازان و ایثارگران باید سرفصل‎های گذشت و فداکاری را به نسلی که آن زمان را درک و لمس نکرده بازگو کنند، خدمت صادقانه توأم با خستگی‎ناپذیری و بی‎ادعایی به مردم جزو فرهنگ ایثارگری است.

اشرافی‎گری و احساس طلبکاری از مردم آفت بزرگ ایثارگری است

فاضلیان متذکر شد: ایثارگران نباید تصور کنند که دین خود را به نحو کامل برای نظام اسلامی انجام دادند زیرا حفظ انقلاب مهمتر از ایجاد آن است لذا فداکاری در این مسیر باید پایان‎ناپذیر باشد.

وی با بیان اینکه عدالت‎خواهی و ظلم‎ستیزی محدود به یک زمان خاص نمی‎شود، یادآور شد: در همه زمان‎ها و مکان‎ها عدالت‎خواهی و ظلم‎ستیزی موضوعیت دارد و مسائلی از جمله اشرافی‎گری، استحاله‎پذیری، پشیمانی و احساس طلبکاری از مردم آفت بزرگ ایثارگری است که نباید از این مسئله غفلت کرد.

ایثارگران عیار دستگاه قضایی را نزد مردم افزایش می‎دهند

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: همه مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی باید در ترویج و تحکیم فرهنگ ایثارگری در تمام سطوح تلاش کنند و به فرموده امام راحل اگر مسئولان نظام لحظه‎ای غفلت کنند در آتش دوزخ خواهند سوخت.

فاضلیان با بیان اینکه 300 نفر از کارکنان دستگاه قضایی و سازمان‎های وابسته عضو ایثارگران هستند، گفت: ایثارگران جزو ارزش‎های معنوی نظام اسلامی محسوب می‎شوند که عیار دستگاه قضایی را نزد مردم افزایش می‎دهند اما هر چیز ارزشمندی به همان اندازه تکلیف و مسئولیتش سنگین‎تر می‎شود.

ایثارگران مشکلات را با تعهد، وجدان کاری و خدمت‎رسانی به مردم مرتفع کنند

وی افزود: همانطوری که ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با وجود تحریم‎ها و مشکلات، تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند امروز جامعه ایثارگری باید همان خط و مشی را ادامه دهد و مشکلات را با تعهد، وجدان کاری و خدمت‎رسانی به مردم مرتفع کند.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول