اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک:

فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در باورهای عمیق مذهبی مردم دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در باورهای عمیق مذهبی مردم دارد.

فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در باورهای عمیق مذهبی مردم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین قاسی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگی مقدسی دانست که ریشه در باورهای عمیق مذهبی مردم ایران دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک با اشاره به صلابت و اقتدار رزمندگان در دفاع از میهن عزیزمان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی گفت: مردم ایران به‌ویژه جوانان این مرز و بوم در ایام جنگ ثابت کردند که با نیروی ایمان و اخلاص و با پشتوانه عزم و اراده و توکل به خداوند متعال نه تنها می‌توان ریشه ظلم و تجاوز را خشکاند بلکه می‌شود مسیر پیشرفت در عرصه‌های گوناگون از جمله ورزش را پیمود.

وی ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی در نقطه اوج قدرت و صلابت قرار دارد، مرهون جان‌فشانی‌های جوانان و دلیرمردانی است که از جان خود گذشتند تا هموطنانشان در آزادی و امنیت زندگی کنند.

این مسئول اضافه کرد: باید به پاس خون شهدا و صبر خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان امروز انتقال دهیم و فرهنگ مقدس ایثار و شهادت را تبلیغ کرده و در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی گامی بلند برداریم.

انتهای پیام/2462/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول