اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

تمجید از ایثارگری‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تمجید از ایثارگری‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است.

تمجید از ایثارگری‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است

نادر نصیری امروز در حاشیه غبارروبی گلزار شهدای شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس علاوه بر انتقال پیام‌های مختلف مفاهیم ایثار، از خود گذشتگی، مقاومت و ایمان راسخ را برای ملت تداعی کرده و کانون ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

وی عنوان کرد: ایام دفاع مقدس به عنوان روزهای حماسه و خون مظهر مقاومت، پایداری و ستیز قهرمانانه و شهادت‌طلبانه ایثارگران است که باید این ایام را به خانواده بزرگ ایثارگری تبریک و تهنیت عرض کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مقاومت ایثارگران در جنگ تحمیلی معنای ماندن و مقاومت را به تمام دنیا تفهیم کرد که لازم است ما این پیام را به شایستگی نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در تمام ایام از شهدا دریافت کرده و به این معنا توجه داشته و آن را در خود مرور کنیم.

وی متذکر شد: ایثارگران در عرصه دفاع مقدس دستاورد‌های به یادماندنی را برای ملت به ارمغان گذاشته و با این کار خویش عظمت نظام اسلامی و مردم را در عرصه‌های بین‌المللی ترسیم کردند و باید  توجه داشت که ایثارگران به ویژه شهدا چه کار بزرگ و ماندگاری را انجام دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه وظایف و تکالیف سنگینی امروز باید در جامعه برای حفظ میراث شهدای گرانقدر تداعی شود، ابراز داشت: کم‌ترین وظیفه‌ اقشار شهروندان و مسئولان این است که بدانند شهدا در راستای تأمین ارزش‌های انسانی اسلامی جامعه به لقاءالله پیوسته و آحاد جامعه باید تلاش کنند تا همواره از جمله حافظان شایسته ارزش‌های اسلامی و انسانی شهدا و دنباله‌رو آنان باشند.

نصیری ادامه داد: تحقق آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی امروز با اتحاد ملت رقم خورده و به وقوع می‌پیوندد.

این مسئول در پایان از تلاش رسانه‌ها در پوشش دستاورد‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تمجید کرد.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول